تخفیف ۲۰ درصدی عوارض بنا در ملایر

شهردار ملایر گفت: به مناسبت فرارسیدن دهه مبارکه فجر و سالگرد پیروزی ‏انقلاب اسلامی، ‏شهرداری تخفیفی را برای شهروندان ملایری درنظر ‏گرفته است.‏

به گزارش ایمنا، حسین بابائی اظهار کرد: این تخفیف از ۱۵ دی‌ تا ۳۰ بهمن‌ماه و به میزان ۲۰ درصد به عوارض بنا تعلق می‌گیرد، بنابراین شهروندان ملایری می‌توانند برای استفاده از این تخفیف و ‏کسب اطلاعات بیشتر به شهرداری منطقه دو مراجعه کنند.

وی با اشاره به اهمیت بازآفرینی شهری پایدار، یادآور شد: جذب بودجه در نتیجه تلاش‌ همه مدیران کل در استان ممکن است، بنابراین انتظار حمایت بیشتر در این زمینه وجود دارد.

شهردار ملایر با اشاره به جایگاه شاخص این شهر به عنوان دومین شهر استان و دارای برندهای ملی در ساخت مبل منبت و تولید محصول انگور، ادامه داد: پروژه احداث مرکز درمانی محله جویبار توسط اداره راه و شهرسازی و از محل بودجه‌های بازآفرینی شهرستان در مرحله اجرای اسکلت فلزی است.

بابائی با اشاره به احداث مرکز فرهنگی در میدان استاندارد این شهر، خاطرنشان کرد: پیمانکار این طرح انتخاب شده، اما به علت ناهماهنگی بین اداره کل راه و شهرسازی و شهرداری و اختلاف در آئین‌نامه‌های داخلی، برگزاری مناقصات و جذب بودجه انجام نشده است، اما از محل منابع داخلی شهرداری در مرحله اجرای فونداسیون هستیم.

وی با بیان اینکه تلاش می‌کنیم از محل ردیف بازآفرینی بودجه سال ۹۸ بتوانیم برای این پروژه بودجه لازم را جذب شود، افزود: برای اتصال بازار به خیابان شهدا، لازم است جمعیت هلال احمر و اداره کل زندان‌ها برای واگذاری املاک، همکاری کنند.

شهردار ملایر با تاکید بر لزوم تخصیص بودجه برای احداث کانال‌های خروجی آب‌های سطحی، اجرای مرکز فرهنگی میدان استاندارد و اجرای فاز دو پارک شمس‌آباد، یادآور شد: یکی از مطالبات اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری ملایر، مرمت و جداره‌سازی بازار و تملک و حفظ بنای تاریخی خانه منصوری با همکاری شهرداری ملایر و اداره راه و شهرسازی است.

کد خبر 405598

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.