نبرد انتقامی ذوب‌آهن در گرگان/ رقابت نفت و مهرام در آبادان

ذوب آهن اصفهان در هفته هفدهم لیگ برتر بسکتبال به گرگان خواهد رفت تا با شهرداری نبردی انتقامی را برگزار کنند؛ تیم‌های نفت آبادان و مهرام نیز مقابل هم صف‌آرایی خواهند کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته هجدهم لیگ برتر بسکتبال مردان کشور فردا _ دوشنبه ۲۳ دی‌ماه_ با برگزاری هفت دیدار دنبال خواهد شد. در مهم‌ترین دیدار شهرداری گرگان میزبان ذوب آهن اصفهان است‌. دیدار رفت دو تیم با حواشی زیادی همراه بود و درحالی که گرگانی‌ها روز بازی حاضر به برگزاری مسابقه نشدند، اما با اعلام پیروزی فنی از سوی فدراسیون به نفع شهرداری گرگان، سه امتیاز بازی را کسب کردند. از این رو این دیدار می‌تواند فرصتی برای ذوب آهن باشد تا انتقام خود را از صدرنشین لیگ بگیرد. از سوی دیگر این رقابت تقابل دو مربی کارکشته لیگ یعنی مهران شاهین طبع و مهران حاتمی خواهد بود.

پتروشیمی بندرامام در این هفته از شیمیدر قم میزبانی می‌کند. شاگردان کوهیار که در رده دوم جدول هستند کار سختی مقابل تیم سرسخت قمی خواهند داشت. شیمیدر در رده پنجم جدول است و رقابت سختی برای حفظ جایگاه خود دارد.

دیگر دیدار مهم لیگ در آبادان برگزار می‌شود و صنعت نفت میزبان مهرام تهران است‌. نفت و مهرام هر دو ۳۰ امتیازی هستند و تنها به دلیل تفاضل گل بهتر آبادانی‌ها در رده سوم قرار گرفته‌اند.

توفارقان آذرشهر که در نیم فصل دوم روند رو به رشدی را طی کرده و امیدوار به حضور در پلی‌اف است، در این هفته باید مقابل اکسون تهران صف‌آرایی کند. توفارقان ۲۴ و اکسون ۲۳ امتیاز دارند.

شهرداری بندرعباس که در نیم فصل اول عملکرد تحسین برانگیزی داشت باید مقابل رعد پدافند هوایی شهرکرد حاضر شود. این دیدار فرصت مناسبی برای شهرکردی‌ها است تا با کسب پیروزی برابر تیم ناآماده بندرعباس خطر سقوط را از خود دور کنند.

دیگر دیدار های هفته هجدهم بین تیم قعرنشین نیروی زمینی تهران با آویژه صنعت پارسا مشهد و مس کرمان با شورا و شهرداری قزوین برگزار خواهد شد.

برنامه بازی های هفته هجدهم لیگ برتر بسکتبال به شرح زیر است:

پتروشیمی بندر امام - شیمیدر قم

نیروی زمینی تهران - آویژه صنعت پارسا مشهد

صنعت مس کرمان - شورا و شهرداری قزوین

شهرداری بندر عباس - رعد پدافند هوائی شهرکرد

توفارقان آذرشهر - اکسون تهران

پالایش نفت آبادان - مهرام تهران 

شهرداری گرگان - ذوب‌آهن اصفهان

تمام دیدارها ساعت ۱۶ برگزار خواهد شد.

کد خبر 405421

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.