۸۰ درصد از سازه‌های گلخانه‌های کشور در شهر گلشن تولید می‌شود

رییس انجمن گلخانه داران استان اصفهان گفت: ۸۰ درصد از سازه‌های گلخانه‌های کشور در شهر گلشن دهاقان تولید و به کشورهای دیگر نیز صادر می‌شود.

اکبر امامی در گفت وگو با خبرنگار ایمنا از شهرستان دهاقان، با بیان اینکه ایران از نظر صنعت گلخانه سازی به خودکفایی رسیده است، اظهار کرد: در حال حاضر ۳۰ نفر متقاضی دریافت زمین جهت توسعه صنعت گلخانه سازی در شهرستان دهاقان هستند که امیدواریم به زودی به این وضعیت رسیدگی شود.

وی با اشاره به جانمایی اختصاص بخشی از زمین‌های شهرک صنعتی دهاقان برای این صنعت، افزود: پراکندگی نیروهای گلخانه سازی در نقاط مختلف باعث شده بسیاری از افرادی که در این زمینه فعالیت دارند شناسایی نشوند، اما این اقدام باعث تجمیع صنعت کاران در یک محل می‌شود.

رئیس انجمن گلخانه سازان استان اصفهان، با تاکید بر لزوم ارائه تسهیلات بانکی به این صنف کشور، خاطر نشان کرد: بسیاری از گلخانه سازان بدون دریافت تسهیلات ۵۰ درصد راه را رفته اند که کار این افراد بسیار قابل تحسین است.

امامی تصریح کرد: صنعت گلخانه سازی گلشن باعث اشتغال ۲۰۰ نفر به صورت مستقیم و ایجاد مشاغلی نیز بصورت غیر مستقیم شده که در حال حاضر نیز توسعه صنعت رو به افزایش است.

کد خبر 405164

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.