این جاروبرقی خودش را هم تمیز می‌کند!

شرکت "Narwal" درنمایشگاه فناوری CES ۲۰۲۰، جاروبرقی هوشمندی معرفی کرد که خودش را هم تمیز می‌کند.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا،  ویژگی منحصر به فرد جارو برقی شرکت Narwal به نام "T۱۰" این است که مجهز به یک مخزن آب در درون خود بوده و هم می‌تواند زمین را جارو کند و هم خودش را تمیز کند. بدون تردید وسایلی از این قبیل انجام کارهای روزمره را آسان‌تر می‌کند، بنابراین جزء یکی از ابداعات خلاقانه به شمار می‌رود.

این جاروبرقی هوشمند درون یک محفظه جعبه مانند قرار گرفته که دارای دو منبع آب است؛ یکی از این منبع‌ها از آب تمیز پر شده و دیگری برای جمع‌کردن آب آلوده تعبیه شده است. این مدل جارو با کمک منبع آب تمیز، سطح مورد نظر زمین را تی می‌کشد سپس آب آلوده وارد منبع مخصوص خود می‌شود.

شرکت Narwal  ادعا کرده است که این جاروبرقی کاملا خودکار بوده و بدون نیاز به انسان کار خود را انجام می‌دهد. کاربر می‌تواند از طریق یک اپلیکیشن خاص قسمت‌های مورد نظر برای تمیز کردن را به جارو  برقی اطلاع دهد. علاوه بر این، این محصول جدید می‌تواند مخزن داخلی خود را که از آشغال‌های روی زمین پر شده است، در مکانی که کاربر آدرس آن را در اختیارش قرار داده است، خالی کند.

به طور کلی می‌توان گفت که جاروبرقی هوشمند Narwal T۱۰ امکاناتی را ارائه می‌دهد که در روبات‌های مشابه وجود ندارد؛ قیمت این جاروی هوشمند ۵۵۰ دلار ارزیابی شده است و تا دو ماه آینده به بازار عرضه می‌شود.

کد خبر 405145

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.