تجهیزات مورد نیاز جانبازان قطع نخاعی تامین می شود

رئیس هیات امنای صرفه جویی ارزی در معالجه بیماران، از تامین تجهیزات و ملزومات مورد نیاز انجمن جانبازان نخاعی ایرانیان بر اساس انعقاد تفاهمنامه با بنیاد شهید و امور ایثارگران خبر داد.

به گزارش ایمنا، مهدی یوسفی در انجمن جانبازان نخاعی ایران و در حاشیه انعقاد تفاهمنامه با بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: صبر، تحمل و فداکاری جانبازان و خانواده آنان وصف شدنی نیست. پس از گذشت سال‌ها هنوز هم جانبازان عزیز کشور در مسیر آزمایش سختی قرار گرفته‌اند و بی‌تردید خدای متعال اجر و پاداش ویژه‌ای به آنها در آخرت اعطا می‌کند.

وی افزود: به یاری خداوند متعال طی انعقاد تفاهمنامه ای با بنیاد شهید و امور ایثارگران از این پس برخی اقلام ضروری آنها توسط هیات امنای صرفه جویی ارزی تامین می‌شود.

رئیس هیات امنای صرفه جویی ارزی در معالجه بیماران اظهار کرد: طی جلسه‌ای که با انجمن جانبازان نخاعی ایرانیان داشتیم اولویت آنها مبنی بر تهیه تجهیزاتی همچون تشک مواج، ویلچر  و ... است که ا مساعدت‌های وزارت بهداشت این اقلام هرچه سریع‌تر برای آنها تامین می‌شود.

همکاری برای تهیه و خرید و ترخیص کالاهای پزشکی در حدود اختیارات و تعهدات موضوع قرارداد هیات امنای صرفه جویی ارزی در معالجه بیماران و بنیاد شهید و امور ایثارگران بوده است.

کد خبر 404512

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.