تغییر زمان برگزاری امتحانات دوشنبه دانشگاه اصفهان

روابط عمومی دانشگاه اصفهان اطلاعیه تغییر زمان برگزاری امتحانات دوشنبه دانشگاه اصفهان را صادر کرد.

به گزارش ایمنا، روابط عمومی دانشگاه اصفهان با تسلیت و تبریک شهادت سردار رشید اسلام سپهبد حاج قاسم سلیمانی و یاران همراهش اعلام کرد: با توجه به برگزاری مراسم تشییع پیکر سردار سرافراز حاج قاسم سلیمانی که مقرر شده روز دوشنبه ۱۶ دی ماه در دانشگاه تهران برگزار شود، تصمیم گیری و مسئولیت برگزاری امتحانات از سوی معاونت آموزشی به دانشکده‌ها واگذار شده است. در همین ارتباط با توجه به مطالبی که در فضای مجازی در خصوص تصمیم گیری دانشگاه منتشر شده ضمن اظهار تاسف از برخی اظهارات نادرست جهت تنویر افکار دانشجویان مواردی را به اطلاع می رساند:

دانشگاه موظف است طبق تقویم نسبت به برگزاری امتحانات اقدام کند و با توجه به این مهم که تاریخ امتحانات پایان ترم قبل از آغاز هر ترم توسط گروه های آموزشی تعیین و اعلام می‌شود، هرگونه تغییر گذشته از اثراتی که در برنامه های دانشگاه به طور عام دارد، بدون رضایت حتی یک دانشجو به منزله نادیده گرفتن حق وی است. با این اوصاف تغییر زمان برگزاری امتحان با توجه به تبعات حقوقی آن امری بسیار دشوار است و باید جوانب امر در تصمیم گیری لحاظ شود.

سه تشکل بسیج، انجمن اسلامی مستقل و شورای صنفی طی درخواستی از رییس دانشگاه، خواستار تعطیلی امتحانات دانشگاه در روز یکشنبه برای شرکت در تشییع پیکر شهید سردار سلیمانی در تهران شدند که البته متعاقب اعلام این خبر که مراسم در روز دوشنبه برگزار می شود، درخواست مجددی برای روز دوشنبه نیز ارسال شد که در صورت تعجیل در تصمیم گیری ممکن بود جبران برگزاری امتحانات یکشنبه را سخت کند.

با توجه به مراجعات به معاون آموزشی و اهمیت موضوع پیرو جلسه اضطراری مشورتی ساعت ۹ شامگاه شنبه، توسط معاون آموزشی و هماهنگی با رئیس دانشگاه مقرر شد، دانشکده‌ها در تغییر زمان از دوشنبه ۱۶ دیماه به پنجشنبه ۲۸ دیماه با تشخیص و صلاحدید گروه آموزشی و در صورت رضایت عموم دانشجویان هر درس، مخیر باشند.

یادآور می شود، دانشگاه اصفهان در هیچ مورد مشابهی اقدام به تعطیلی دانشگاه نکرده است و با توجه به جوانب امر تصمیم گیری کرده است به نحوی که همواره رضایت دانشجویان و تضییع نشدن حق عموم آنان در اولویت سیاست های آموزشی و پژوهشی دانشگاه بوده است.

کد خبر 404405

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.