رویدادهای ورزشی ایران به نام سردار شهید قاسم سلیمانی نامگذاری می شود

سرپرست معاونت توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش از برگزاری رویدادهای باقی مانده سال جاری کشور با نام سردار سلیمانی خبر داد.

به گزرش ایمنا، مهدی علی نژاد در آئین نکوداشت یاد و نام شهید سردار قاسم سلیمانی که امروز در وزارت ورزش برگزار شد، گفت: جامعه ورزش و وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک امروز با هدف تجدید میثاق با حاج قاسم سلیمانی در این مراسم شرکت کردند. 

وی ادامه داد: آرمان های این شهید بزرگوار هیچ گاه از بین نخواهد رفت و این پرچم هرگز زمین نخواهد افتاد. جامعه ورزش با این حضور نشان دادند که در مسیر انقلاب به حرکت خود ادامه خواهند داد. 

علی نژاد با تاکید بر اینکه اگر دشمن فکر کرده چون حاج قاسم در بین ما نیست، راهش ادامه پیدا نمی کند اشتباه کرده، خاطرنشان کرد: با قدرت بیشتر در این مسیر حرکت خواهیم داشت.

وی خاطرنشان کرد: ما خیلی ناراحت هستیم اما انگیزه مان بیشتر از قبل شده است، اطمینان دارم خون این شهیدان باعث می شود پای آمریکا از منطقه قطع شود.

"پیام شما به استکبار جهانی چیست؟"، وی در پاسخ به ابن پرسش گفت: اینها ما را بارها آزموده اند. این یک آزمایش دیگر بود. ملت ما هربار قدم هایش استوارتر شده است. در چنین شرایطی آن همبستگی و هویت ملی بیشتر می شود. شما شاهد بودید که طی روزهای اخیر اجتماعات گسترده مردم در شهرهای مختلف در محکومین این اقدام آمریکا شکل گرفته است. 

علی نژاد تاکید کرد: مراسم تشییع پیکر این عزیزان با شکوه زیادی برگزار شده و به نظرم فردا هم در تهران یک روز به یادماندنی خواهد بود. مردم ما به آرمان های شان پایبند هستند و به چنین سردارهایی که امنیت و آرامش را فراهم کرده اند، افتخار می کنیم. نه فقط ایران بلکه کل منطقه آرامش خود را مدیون سردار سلیمانی است. امروز داعش وجود ندارد و این اتفاق را مدیون سردار سلیمانی هستیم، آمریکا و ترامپ کسی را به شهادت رساندند که نابودکننده داعش و همه جریانات وهابی بود. 

سرپرست معاونت توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش در پایان گفت: بیشتر رویدادهایی که تا پایان سال خواهیم داشت، به نام سردار شهید قاسم سلیمانی برگزار می شود.

منبع: مهر

کد خبر 404344

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.