سوال ۱۰ نفر از نمایندگان اصفهان از وزیر کار در مورد کنار گذر شرق اصفهان + عکس

۱۰ نفر از نمایندگان اصفهان در مجلس به علت عدم انجام تعهدات برای بهره بردای از پروژه کنار گذر شرق اصفهان در زمان وعده داده شده از وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی خواستند تا به سوالات نمایندگان پاسخ دهد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، در عنوان کلی این سوال خطاب به وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی آمده است: "علت عدم انجام تعهدات برای بهره بردای از پروژه کنارگذر شرق اصفهان در زمان وعده داده شده چیست؟"

متن کامل سوال نمایندگان مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی از وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به این شرح زیر است:

آزاد راه شرق سپاهان (کنارگذر شرق اصفهان) که با مشارکت ۷۰ درصدی صندوق بازنشستگان کشور در حال احداث است بارها و بارها وعده بهره برداری آن در تاریخ های مختلف از سوی وزرای مختلف به مردم داده شده است.

۱- علت عدم تحقق وعده این وزارتخانه برای افتتاح پروژه در تاریخ های وعده داده شده ۹۶/۶/۲۳ و ۹۷/۶/۲۶ و تا پایان شهریور ۹۸ چیست؟

۲- چرا علیرغم وعده جنابعالی در تاریخ ۹۷/۱۰/۱۷ (حین بازدید از پروژه) و تعیین تاریخ بهره برداری کامل تا پایان شش ماه اول سال۹۸ این وعده انجام نشده و همان قطعه اول که ۹۷ درصد هم پیشرفت داشت زیر بار ترافیک نرفت؟

۳- میزان اعتباری که از تاریخ بازدید جنابعالی به پروژه تزریق شده است چقدر است؟

۴- بابر بررسی های صورت گرفته کل پروژه ۳۰ درصد عقب ماندگی دارد، علت این عقب ماندگی چیست؟

۵- در زمان بازدید جنابعالی کل پروژه ۶۱ پیشرفت داشته و اکنون حدود ۷۰ درصد پیشرفت دارد، چرا علیرغم گذشت یک سال از حضور حضرتعای در محل پروژه،کمتر از ۱۰ درصد پیشرفت داشته است؟

کد خبر 404334

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.