واگذاری اریس صحت ندارد/ تابع تصمیمات هستیم

مدیرعامل باشگاه اریس گفت: بحث واگذاری باشگاه در میان نیست و تیمداری نکردن ما یک تصمیم از طرف فدراسیون و هیئت شنای استان بوده است.

مسعود جابرزاده در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با تاکید بر اینکه بحث واگذاری باشگاه اریس صحت ندارد، اظهار کرد: هیچگونه واگذاری صورت نگرفته است؛ سال گذشته بنا بر نیاز هیئت و ورزش استان اصفهان در لیگ شنا شرکت کردیم که خوشبختانه توانستیم برای نخستین مرتبه عنوان قهرمانی لیگ شنا را برای استان اصفهان به ارمغان بیاوریم.

وی با اشاره به اینکه حضور نیافتن باشگاه اریس برای حضور در لیگ شنای امسال یک تصمیم از طرف فدراسیون و هیئت شنای استان بوده است، ادامه داد: این واگذاری نیست و یک تصمیم از طرف فدراسیون و هیئت شنای استان بوده است که تصمیم گرفتند به این شکل عمل شود. حتی اعلام آمادگی کردیم و ارنج هایمان را نیز دادیم، اما دوستان به این نتیجه رسیدند که ما شرکت نکنیم.

مدیرعامل باشگاه اریس با اشاره به اینکه تصمیمی که در مورد اریس گرفته شد به نفع جامعه ی شنا است، تصریح کرد: ما از دستورات دوستان تبعیت کردیم و در هر زمینه ای آماده هستیم تا به مجموعه شنا کمک کنیم.

به گزارش ایمنا، تیم شنای اریس سال گذشته توانسته بود بعد از سالها بر امپراطوری تیم مشهدی پایان دهد و برای نخستین بار عنوان قهرمانی لیگ شنا را برای استان اصفهان به ارمغان بیاورد. چندی پیش صحبت هایی مبنی بر واگذاری تیم شنای اریس اصفهان به مجموعه باشگاه پرسپولیس نقل محافل رسانه ای ورزش کشور شده بود.

امسال با مشخص شدن تیم های حاضر در لیگ شنا کشور اسمی از اریس در بین تیم ها نبود ولی در عین حال اسم تیم پرسپولیس در لیست بود. پیمان گرامی رئیس هیئت شنای استان اصفهان در این رابطه در مصاحبه با یکی از رسانه ها گفته بود: " شناگران تیم اریس اصفهان به اسم پرسپولیس بازی خواهند کرد."

کد خبر 404328

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.