سلیمی: نباید بهانه دست دشمن بدهیم

نماینده مردم سمیرم با اشاره به شهادت سردار قاسم سلیمانی گفت: می دانیم که خشم زیادی در میان مردم و محور مقاومت وجود دارد و باید هرچه سریع تر پاسخ این خشم را داد اما نباید کاری انجام داد که بهانه دست دشمن دهیم.

محمد سلیمی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا در مورد شهادت سردار سلیمانی اظهار کرد: شهید سلیمانی فرد بزرگی برای مردم دنیا بود که مقاومت بسیاری در برابر دشمنان داشت و توانست داعش را سرکوب کند. شهید سلیمانی چهره ای بود که جبهه های مقاومت در دنیا از او به نیکی یاد می کردند و پشتوانه محکمی برای مردم مظلوم جهان بخصوص کشورهای اسلامی بود. همه مردم ایران از هر جناح و حزب و صنفی با شهادت سردار سلیمانی عزادار شدند. 

وی افزود: امیدواریم سپاه قدس خدمات گذشته خود را با انرژی دوچندان ادامه دهد. خون شهید خود باعث رویش راه او در جامعه شده و وحدت و همدلی ایجاد می کند. امیدوارم بتوانیم پاسخ درستی به آمریکا که بزدلانه سردار سلیمانی را بدون آنکه در منطقه جنگی حضور داشته باشد به شهادت رساند، بدهیم. این اتفاق در فرصت و زمان مناسب و با صبری استراتژیک رخ خواهد داد. مردم منتظر این جواب دندان شکن به آمریکا هستند.

نماینده مردم سمیرم در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: همیشه باید افرادی که برای امنیت و حفاظت از ما و مرزهایمان تلاش می کنند را پاس بداریم و پیرو رهبر آگاه و فرزانه که به تمام مسائل  آگاهی و اشراف دارند، باشیم. تا زمانی که ناخدایی مثل ایشان داریم می دانیم که هیچ خطری کشور را تهدید نخواهد کرد و اگر سربازی از سربازان کشور شهید شد سربازان دیگری به صحنه خواهند آمد و راه او را ادامه خواهند داد. 

سلیمی در پاسخ به این سوال که پاسخ ایران در قبال ترور شهید سلیمانی چگونه خواهد بود؟ گفت: نباید دچار احساسات شویم؛ البته می دانیم که خشم زیادی در میان مردم و محور مقاومت وجود دارد و باید هرچه سریع تر پاسخ این خشم را داد اما نبایدکاری انجام داد که بهانه دست دشمن دهیم. همانگونه که در گذشته هم با چنین مواردی رو به رو بودیم و در موعد مقرر جواب دشمن را دادیم. به عقیده من همین صبر استراتژیکی که امروز داریم  و ترسی که به دل دشمن انداخته ایم باید باقی بماند تا رهبر و بزرگان کشور به این نتیجه برسند که باید جواب دشمن داده شود. مقام معظم رهبری قطعا بهترین تصمیم را در این زمینه خواهند گرفت.

کد خبر 404279

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.