برگزاری محفل قرآنی به یاد سردار سلیمانی در اصفهان

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان گفت: علاوه بر برنامه‌های مسجد محور، به یاد آخرین تلاوت‌های سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در روزهای آینده محفل قرآنی با عنوان "شبی با قرآن و شهیدان" برگزار خواهد شد.

حجت‌الاسلام محمدحسین بلک در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، درخصوص اقدامات طرح‌ریزی شده برای بزرگداشت شهادت سردار شهید قاسم سلیمانی در اصفهان اظهار کرد: در اولین ساعات که خبر شهادت سردار قاسم سلیمانی در کل کشور منتشر شد، هماهنگی‌های لازم با بقاع و اماکن متبرکه انجام گرفت و به دلیل آنکه به‌طور طبیعی در آخر هفته این مراکز مورد استقبال مردمی است، ویژه برنامه‌هایی با حضور گسترده مردم در امامزاده‌ها برگزار شد.

وی با بیان اینکه ادامه برنامه‌ها در جهت تقویت روحیه جهاد و رهروی از آن شهید انجام خواهد شد، افزود: تماس‌های تلفنی و بازدیدهایی که از مراسم‌های برگزار شده در روز گذشته داشتیم حاکی از شور مردمی در این مراکز بود و همچنان این شور در مساجد با اهتمام ائمه جماعات و تاکید اوقاف بر اجرای برنامه‌های مناسب تا پایان هفته ادامه خواهد داشت.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان تصریح کرد: علاوه بر برنامه‌های مسجد محور، به یاد آخرین تلاوت‌های این سردار شهید در روزهای آینده محفل قرآنی با عنوان "شبی با قرآن و شهیدان" برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: در جلسه شورای هماهنگی تبلیغات برای برگزاری هرچه بهتر مراسم‌های بزرگداشت شهید سلیمانی، اطلاع‌رسانی و دعوت از اقشار مختلف مردم به عهده اوقاف گداشته شده که از ظرفیت‌های خود در این زمینه استفاده خواهیم کرد؛ همچنین ایستگاه‌های صلواتی نیز توسط نواحی مختلف برپا خواهد شد.

کد خبر 404150

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.