بارش برف و باران در غرب و شمال استان اصفهان

کارشناس مسئول پیش بینی هوای استان اصفهان گفت: امروز بارش و برف در مناطق غربی و شمالی پیش بینی می شود؛ بارش ها روز شنبه بیشتر مناطق استان اصفهان را فرامی گیرد.

ابراهیم هنرمند در گفت و گو با خبرنگار ایمنا با اشاره به گذر امواج ناپایدار در استان از امروز تا روز یکشنبه، اظهار کرد: وضعیت جوی بیشتر مناطق استان امروز به صورت افزایش ابر و وزش باد خواهد بود و در نیمه غربی و شمالی استان بارش برف و باران پیش بینی می شود.

وی با بیان اینکه بارش ها روز شنبه بیشتر مناطق استان را فرا می گیرد، افزود: شدت بارش ها روز یکشنبه نیز در مناطق شرقی خواهد بود.

کارشناس مسئول پیش بینی هوای استان اصفهان با اشاره به افزایش دو تا سه درجه ای بیشینه دما در ۲۴ ساعت آینده، اضافه کرد: خوروبیابانک با دمای ۱۵ درجه سانتی گراد بالای صفر و بویین میاندشت با دمای پنج درجه سانتی گراد زیر صفر به ترتیب گرمترین و سردترین مناطق استان پیش بینی می شود.

هنرمند گفت: بیشینه دما در کلانشهر اصفهان امروز به ۱۳ درجه سانتی گراد بالای صفر و کمینه صبح فردا به ۲ درجه سانتی گراد بالای صفر می رسد.

به گزارش ایمنا؛ براساس اعلام اداره کل هواشناسی استان اصفهان با توجه به بارش باران و برف در مناطق سردسیر کوهستانی طی دو روز آینده مه آلودگی، کاهش دما و وزش باد نسبتا شدید پیش بینی می شود؛ همچنین احتمال لغزندگی جاده ها و اختلال تردد در مناطق و محورهای مواصلاتی غرب و جنوب و ارتفاعات شمال استان دور از انتظار نیست براین اساس احتیاط هنگام تردد و تجهیز به وسایل زمستانی هنگام عبور از مناطق مرتفع و کوهستانی ضروری است.

کد خبر 404001

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.