لپ تاپ‌های ارزان نمایشگاه CES ۲۰۲۰ چیست؟

امسال لپ‌تاپ‌های ارزان‌قیمت برند Avita در نمایشگاه CES ۲۰۲۰ معرفی و به بازار جهانی لپ‌تاپ راه خواهند یافت.

به گزارش ایمنا، شرکت تجاری Avita که در هنگ کنگ فعالیت دارد، قصد داشت امسال مدل‌های ارزان‌قیمت و رنگی خود مانند Clarus و Liber  را وارد بازار لپ‌تاپ آمریکا کند. این برند دو خانواده‌ جدید لپ‌تاپ خود را با حفظ طراحی رنگارنگ و با سطح بالاتری از عملکرد در CES ۲۰۲۰ معرفی خواهد کرد. Avita قصد دارد سری محصولات Admiror و Pura را در نمایشگاه CES امسال معرفی و به بازار جهانی عرضه کند؛ لپ‌تاپ‌های این برند در حال حاضر در بازار داخلی در دسترس است.

Clarus، مدل ارزان‌قیمت با کارایی پایین است، اما مدل Liber یک قدم جلوتر بوده و با کارایی و عملکرد بالاتری ارائه شده است؛ سری جدید لپ‌تاپ‌های Pura نیز یک سری میان‌رده با پردازنده Core i۳-۸۱۴۵U  Core i۵-۸۲۶۵Uاز اینتل است. نمایشگر ۱۴ اینچی این سری دارای وضوح تصویر Full HD با رزولوشن ۱۰۸۰*۱۹۲۰ بوده و سری Pura در رنگ‌های مختلفی در دسترس قرار خواهد گرفت. نکته‌ منفی در این سری از محصولات Avita این است که به‌ طور پیش‌فرض از سیستم‌عامل Windows ۱۰ S بهره برده است؛ درنتیجه کاربرانی که به ‌دنبال نسخه‌ کامل ویندوز ۱۰ هستند، مجبور به پیدا کردن راه‌حل یا انتخاب لپ‌تاپی دیگر خواهند بود.

در سری Admiror شاهد محصولات لوکس‌تری خواهیم بود؛ این مدل از شاسی تمام فلز بهره برده و علاوه بر ظاهر زیبا و طراحی بسیار خوب، مجهز به پردازنده Core i۵  و Core i۷ خواهد بود. همچنین این مدل با نسخه‌ کامل ویندوز ۱۰ اجرا خواهد شد. در سری Admiror امکانات ذخیره‌سازی و حافظه مشابه سری Pura خواهد بود و در این سری از لپ‌تاپ‌های Avita شاهد نمایشگرهای ۱۴ اینچی و ۱۵.۶ اینچی خواهیم بود. البته Avita در سری Admiror وعده‌ نمایشگرهای ۴ K با صفحه‌ لمسی را داده است.

موضوع متفاوت دیگر سری Admiror با سری Pura در رنگ‌بندی آن‌ها بوده که در سری Admiror شاهد رنگ‌بندی کمتری از محصولات خواهیم بود؛ درنتیجه شاید این سری محصولات فقط در پنج رنگ ارائه شود و خبری از رنگ‌های مشکی، سفید و خاکستری نباشد. Avita  هنوز قیمت‌گذاری و زمان عرضه‌ این سری محصولات را به بازار جهانی اعلام نکرده، اما قیمت فعلی سری Admiror در هنگ کنگ نزدیک به ۹۰۰ دلار است.

منبع: زومیت

کد خبر 403884

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.