تاکید استاندار اصفهان بر تکمیل کنارگذر شرق اصفهان

استاندار اصفهان با تاکید بر تکمیل آزاد راه شرق اصفهان گفت: این آزاد راه به یکی از طرح‌های مزمن استان تبدیل شد و با توجه به آلودگی هوای اصفهان باید هرچه زودتر به بهره برداری برسد.

به گزارش ایمنا به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری اصفهان دکتر عباس رضایی در جلسه بررسی مسائل و مشکلات پروژه کنار گذر شرق اصفهان با حضور سرپرست صندوق بازنشستگی کشوری در استانداری اظهار کرد: روحیه و عملکرد جهادی گمشده امروز طرح‌های اجرایی است. باید بنای ما بر حل و فصل مسائل باشد و با روحیه جهادی و خلاقیت و نوآوری مشکلات را حل و فصل کنیم. هنر مدیران این است که در شرایط سخت بتوانند به مسائل رسیدگی کنند و جسارت مدیریت داشته باشند

وی افزود: کامیون‌ها و تریلرها عبوری از مرکز استان به سمت نایین و شیراز یکی از منابع بزرگ آلودگی هوای مرکز شهر اصفهان محسوب می‌شوند.

استاندار اصفهان ادامه داد: احداث آزاد راه شرق از سال ۸۲ برای اتصال کریدور شمال و جنوب کشور در دستور کار مسئولان استان قرار داشت و عملیات اجرایی این پروژه از آن زمان بمدت سه سال در حال انجام بود اما سال ۸۵ متوقف شد.

رضایی تصریح کرد: این پروژه پس از ۱۰ سال بطور مجدد از ۹۵ فعال شد اما دوباره بنا به دلیل مسائل مالی تعطیل شد.

وی افزود: عملیات اجرایی آزاد راه شرق اصفهان از سال ۹۷ با جدیت دنبال شد و اکنون مقدار زیادی از آن عملیاتی شده و پیشرفت کار آن در مجموع ۶۳ کیلومتر به ۸۹ درصد رسیده است.

استاندار اصفهان با بیان اینکه شرکت آتیه وابسته به صندوق بازنشستگی کشوری احداث یک قطعه از این آزادراه را بر عهده دارد، گفت: این قطعه بنا به دلایل مختلف با مشکل مواجه شده بود که در نشست‌های مختلفی با وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی و دستور ایشان به صندوق بازنشستگی، پروژه فعال شد.

رضایی با اشاره به اینکه جلسه امروز برای بررسی مشکلات دیگر این پروژه برگزار شد، اظهار کرد: در این جلسه تصمیم بر این شد که عملیات احداث ۶۳ کیلومتر تا پایان سالجاری به اتمام برسد.

وی با بیان اینکه برای مردم اهمیت زیادی دارد که این طرح بعد از سال ها توقف هرچه زودتر اجرایی شود گفت: هیچ وقت نباید دقت در کارها را فدای سرعت کنیم.

کد خبر 403688

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.