ساماندهی سد معبرها در ملایر

معاون خدمات شهری شهردار ملایر گفت: طرح ساماندهی وضعیت سد معبر بازار روز میوه و تره بار و خیابان "شهید صفرخانیان" و طرح ساماندهی وضعیت سد معبر خیابان های "شهید وفایی"، "شهید مصطفی خمینی"، "شهید طلوعی"، "بلوار نبوت" و "خیابان شهدا" با موفقیت اجرا شد.

به گزارش ایمنا، مجتبی داوری به راهبری پروژه طرح جامع پسماند ناحیه جنوبی استان همدان اشاره و اظهار کرد: دستورالعمل اجرایی طرح تفکیک پسماندها از مبدأ تدوین و قرارداد و شرح خدمات آن توسط این معاونت تهیه و شده و برای نخستین بار در سطح شهر ملایر طرح تفکیک زباله از مبدأ به اجرا درآمد و با استقبال شهروندان مواجه شد.

وی از اجرای طرح زنده‌گیری سگ‌های بدون صاحب در سطح شهر خبر داد و گفت: واکسیناسیون پرسنل خدمات شهری علیه بیماری هپاتیت در سه دوره متوالی، افزایش ظرفیت ایستگاه انتقال پسماند در تپه گلوشجرد، شستشوی مکانیزه جداول و مخازن پسماند و ساماندهی وضعیت محل دفع و پردازش پسماند، اهم اقدامات معاون خدمات شهری شهرداری ملایر در ماه‌های اخیر بوده است.

معاون خدمات شهری شهردار ملایر استفاده از ظرفیت بخش خصوصی برای رفت و روب مکانیزه بلوارهای سطح شهر به منظور کاهش خطرات و حوادث جاده‌ای برای کارگران خدمات شهری و بهبود کیفیت نظافت را از دیگر اقدامات معاونت خدمات شهری شهرداری ملایر برشمرد.

داوری از تهیه و تدوین نظام پذیرش و بررسی پیشنهادات در شهرداری ملایر خبر داد و گفت: طرح ساماندهی وضعیت سد معبر بازار روز میوه و تره بار و خیابان "شهید صفرخانیان" و طرح ساماندهی وضعیت سد معبر خیابان های "شهید وفایی"، "شهید مصطفی خمینی"، "شهید طلوعی"، "بلوار نبوت" و "خیابان شهدا" با موفقیت اجرا شد.

وی به ساماندهی وضعیت گاراژ شهروند در خیابان شهید وفایی و هدایت دستفروشان مستقر در میدان عارف و سایر معابر هسته مرکزی شهر به درون گاراژ موصوف اشاره و خاطرنشان کرد: وضعیت بازار روز میوه و تره بار در میدان عارف و هدایت چرخ های طوافی مستقر در میدان، به درون بازار روز، ساماندهی شد.

معاون خدمات شهری شهردار ملایر از اجرای طرح ساماندهی بازارچه قدس و بازار سنتی و رفع هرگونه سد معبر به منظور بهبود ایمنی اماکن فوق در هنگام حریق و حوادث احتمالی و همزمان حذف دو دستگاه کانکس که ده‌ها سال در محل مستقر بودند، اشاره کرد و افزود: سیستم مکانیزه مانیتورینگ ناوگان حمل و نقل زباله با نصب GPS بر روی آنها راه‌اندازی شده است.

کد خبر 403645

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.