ایجاد نرم‌افزار موبایل سپند در سمنان

سرپرست سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری سمنان از راه‌اندازی نرم‌افزار مخصوص تلفن همراه جهت رانندگان فعال در حوزه حمل و نقل دانش‌آموزی این شهر خبر داد.

به گزارش ایمنا، مجید کاشی با اشاره به ایجاد نرم‌افزار ویژه تلفن همراه جهت رانندگان فعال در حوزه حمل و نقل دانش‌آموزی این شهر، اظهار کرد: این سامانه به دنبال افزایش بهای بنزین و تصمیمات دولت برای حمایت از رانندگان این ناوگان ایجاد شده است.

وی ادامه داد: با توجه به سهمیه بندی سوخت خودروها و لزوم تخصیص سهمیه مناسب به ناوگان فعال در حوزه حمل و نقل عمومی شهری از جمله خودروهای فعال در حوزه سرویس مدارس طبق دستورالعمل ابلاغی ما به التفاوت قیمت سوخت متناسب با مقدار پیمایش انجام شده برآورد و به حساب این گروه از رانندگان واریز خواهد شد.

سرپرست سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری سمنان افزود: بر این اساس و به منظور محاسبه میزان پیمایش خودروهای سرویس مدارس، اپلیکیشن موبایلی سپند به صورت آزمایشی و به دلیل عملکرد مناسب این سازمان در حوزه سرویس مدارس راه‌اندازی و آماده بهره‌برداری است.

کاشی تصریح کرد: این نرم‌افزار صرفا جهت پایش تردد ناوگان از مبدا تا مقصد دانش‌آموز تعریف شده است و از رانندگان فعال و ثبت نام شده در سامانه سپند درخواست می‌شود تا از  آدرس irtusepand.ir/files/driver.apk برای نصب و فعال‌سازی نرم‌افزار اقدام کنند.

کد خبر 403598

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 1
  • ناصر جایی نجف آبادی IR ۲۰:۰۰ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۷
    1 0
    نمی‌شود نرم افزاررانصب کرد