نخستین سایت آموزشی شرکت‌های آبفا در اصفهان افتتاح شد

نخستین سایت آموزشی مهارت های فنی_ تخصصی شرکت آب و فاضلاب کشور در استان اصفهان افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هاشم امینی، مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان و رئیس کمیته اجرایی مسابقات امروز سه شنبه _ ۱۰ دی ماه_ در نخستین دوره مسابقات کشوری مهارت‌های فنی تخصصی شرکت های آب و فاضلاب، اظهار کرد: شاهد برگزاری اتفاق بزرگی در کشور هستیم که نشان از بلوغ و پیشرفت در مدیریت منابع انسانی است، این بالندگی و رشد سبب افزایش کیفیت خدمات می شود.

وی با بیان اینکه این صنعت ظرفیت‌های بسیاری در زمینه بهره برداری، مهندسی و اجرایی دارد، افزود: این در حالی است که بخش عمده آن، آکادمیک نبوده و در دانشگاه تدریس نمی شود.

مدیرعامل شرکت آبفای استان اصفهان با اشاره به خدمات رسانی شبانه روزی نیروهای آب و فاضلاب، گفت: این افراد مصداق واقعی ایثارگر هستند؛ امروز شاهد برگزاری این مسابقات هستیم، در روزهای نخست که ایده برگزاری این مسابقات مطرح شد به دنبال آن بودیم که در ۳۰ سالگی ایجاد این سازمان شاهد تحولی در آموزش و مهارت صنعت آب و فاضلاب کشور باشیم‌.

امینی خاطرنشان کرد: ‌این مسابقات در پنج بخش برگزار می شود و در سال‌های آینده در بخش‌های مختلف گسترش خواهد یافت، بخشی از پرسنلی که توانایی‌های خود را اثبات کنند به مسابقات جهانی راه خواهند یافت.

وی با بیان اینکه این مسابقات با سه هزار و ۱۰۹ شرکت کننده در قالب یک‌هزار و ۲۹۵ تیم در سطح استانی برگزار شد، افزود: سرانجام ۱۶۸ نفر در قالب ۷۰ تیم به سطح کشوری مسابقات راه یافتند.

مدیر عامل شرکت آبفای استان اصفهان خاطرنشان کرد: کار تیمی و مشارکت جمعی و پرورش افراد متخصص در راستای افزایش کیفیت و دقت و سرعت در مهارت از اهداف برگزاری این مسابقات است، اگر حرکت و رفتاری در کارکنان ما به فرهنگ تبدیل شود سبب رضایت ارباب رجوع خواهد شد.

امینی با بیان اینکه برخی از اقدامات باعث ایجاد افزایش دانش و انگیزه در صنعت آب و فاضلاب می شود، ‌گفت: سایت آموزشی شرکت‌های آب و فاضلاب کشور امروز در اصفهان افتتاح شد، الگوی این سایت از مرکز آب توکیو گرفته شده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، نخستین سایت آموزشی شرکت‌های آب و فاضلاب کشور امروز با حضور معاون آب و آبفای وزیر نیرو و دبیرکل کمیسیون ملی یونسکو و جمعی از مدیران کشوری و استانی افتتاح شد.

کد خبر 403592

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.