نمایندگان مجلس به نفع مردم قانون وضع کنند

نماینده ولی فقیه در سپاه صاحب الزمان (عج) استان اصفهان با بیان اینکه نمایندگان مجلس ساده‌زیستی را سرلوحه کار خود قرار دهند، گفت: نمایندگان مجلس به نفع مردم قانون وضع کنند.

به گزارش خبرنگار ایمنا از بویین میاندشت، حجت السلام رحمت الله صادقی امروز _دوشنبه ۹ دی‌ماه_ در مراسم گرامیداشت سالروز ۹ دی، با بیان اینکه با گذشت ۴۱ سال از انقلاب هر سال شاهد پیشرفت و اقتدار کشورمان در عرصه‌های مختلف هستیم، اظهار کرد: دشمنان که عظمت و اقتدار جمهوری اسلامی را برنمی‌تابند، ئوطئه‌هایی برای نابودی نظام طراحی می‌کنند.

نماینده ولی فقیه در سپاه صاحب‌الزمان (عج) استان اصفهان گفت: دشمنان وقتی از سقوط نظام در ابتدای انقلاب ناامید شدند و تشکیل حکومت جمهوری اسلامی را دیدند، دست به ترور شخصیت‌های مختلف نظام گرفتند.

صادقی افزود: ترورهای ننگین و کور گروهک فرقان و منافقین در تاریخ انقلاب ماندگار است و هیچگاه از خاطره مردم ایران محو نخواهد شد.

وی گفت: سال ۵۹ جنگ هشت ساله توسط رژیم بعث عراق بر کشور ما تحمیل شد و آمریکا و سایر دولت‌های عربی و غربی با کمک تجهیزات نظامی و دفاعی عراق را یاری کردند، اما مردم و جوانان به فرمان امام در مقابل رژیم بعث عراق و سایر دنیاطلبان مقاومت کردند تا سرانجام این جنگ تحمیلی به دفاعی مقدس تبدیل شد.

نماینده ولی فقیه درسپاه صاحب الزمان (عج) استان اصفهان تصریح کرد: پس از جنگ تحمیلی کشور در عرصه سازندگی و اقتصادی به پیشرفت‌های روزافزونی دست یافت و ایران اسلامی به الگویی برای کشورهای منطقه تبدیل شد.

صادقی افزود: دشمنان بار دیگر برای براندازی نظام تصمیم گرفتند که گروه‌هایی را برای فتنه‌انگیزی در داخل کشور تشکیل دهند که نمونه آن فتنه کوی دانشگاه در سال ۷۸ بود که اتفاق افتاد و سرانجام توسط مردم برچیده شد.

وی اضافه کرد: سال ۸۸  با رمز تقلب در انتخابات و با استفاده از عناصر داخلی کشور را هشت ماه به آشوب کشیدند که با درایت و هوشیاری رهبری در بصیرت افزایی مردم در ۹ دی این فتنه خاتمه یافت.

نماینده ولی فقیه در سپاه صاحب الزمان (عج) استان اصفهان با بیان اینکه آبان ماه امسال با سوءاستفاده از اعتراض مردم نسبت به بحث گرانی بنزین و با استفاده از ارازل و اوباش، پمپ بنزین‌ها، پل‌ها و تاسیسات زیرساختی را خراب و آتش زدند.

صادقی گفت: مقام معظم رهبری وقتی برای جلوگیری از آشوب فتنه‌گران مردم را به آرامش و جداشدن از صف اغتشاشگران دعوت کرد و توانست این فتنه بزرگ را در مدت ۲۴ ساعت خاتمه دهد، ملت ایران بار دیگر ولایتمداری خود را ثابت کردند.

وی تصریح کرد: بی دولت کردن جمهوری اسلامی طرح دشمن بود تا بتواند دامنه آشوب و فتنه را در کشور گسترش دهد که مقام معظم رهبری مانع استعفای رئیس حمهور شدند.

نماینده ولی فقیه در سپاه صاحب الزمان (عج) استان اصفهان تاکید کرد: مسئولین باید به توصیه رهبری در عرصه خدمت‌رسانی به مردم عمل کند وگرنه به کشور خیانت کرده است.

صادقی با بیان اینکه نمایندگان مجلس مدرس‌گونه عمل کنند و ساده‌زیستی را سرلوحه کار خود قرار دهند، اظهار کرد: مردم نمایندگانی دلسوز و مدافع حقوق مردم برای مجلس یازدهم انتخاب کنند.

وی افزود: نمایندگان مجلس باید به نفع مردم قانون وضع کنند؛  اگر مجلس در تراز انقلاب تشکیل شود، فتنه‌ دشمنان دامن‌گیر کشور نمی‌شود.

کد خبر 403497

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.