پیشنهاد چینی برای شجاع/ مذاکره دنباله دار

در روزهایی که بازار نقل و انتقالاتی در همه جای دنیا گرم است احتمال کوچ شجاع از پرسپولیس به چین و سردار از زنیت به لیگ برتر انگلیس قوت یافته است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، استعفای تاج از ریاست فدراسیون فوتبال، شایعات نقل و انتقالاتی از پیشنهاد کریستال پالاس به سردار تا پیشنهاد چینی ها به شجاع ‌و مذاکرات دنباله دار استراما و استقلال مهم‌ترین عناوین روزنامه‌های ورزشی صبح امروز- دوشنبه ۹ دی- است.

"ایران ورزشی" با عنوان "پرسش‌های یک استعفای اورژانسی" از استعفای ناگهانی تاج از سمت ریاست فدراسیون فوتبال نوشت، استعفایی که همه اهالی فوتبال را شوکه کرد و تازه این فدراسیون را با چالش جانشین تاج روبه‌رو کرد.

"مذاکره دنباله دار" عنوان "خبرورزشی" در خصوص ادامه مذاکرات استقلال و استراما در قطر است، مذاکراتی که تا شب گذشته بی نتیجه بود و امروز دوباره از سر گرفته می‌شود، البته که بعضی از رسانه‌ها از نزدیکی نام‌هایی مثل الکساندر نوری و نکونام در اطراف استقلال نوشته اند.

"گل" عنوان اول خود را به یک پیشنهاد بزرگ از چین برای شجاع خلیل زاده اختصاص داد و با عنوان "پیشنهاد از چین رسید" از احتمال پایان کار شجاع خلیل زاده و پرسپولیس نوشت، این احتمال وقتی به واقعیت نزدیک تر نیز می‌شود که بعد از نگاهی به لیست پرسپولیس متوجه ترافیک خط دفاعی این تیم بشوید.

"هدف" با عنوان "پیشنهاد کریستالی" از پیشنهاد ۳۰ میلیون دلاری کریستال پالاس به سردار آزمون نوشت، این روزنامه در بخش دیگری از احتمال بالای پیوستن عیسی آل کثیر به پرسپولیس نوشت.

"ابرارورزشی" با عنوان "مارک ویلموتس از ایران به فیفا شکایت کرد" از شکایت سرمربی سابق تیم ملی از ایران خبرداد، اتفاقی که این روزها در خصوص مربیان خارجی امری عادی شده است و زنگ خطری مهم برای فوتبال ایران است.

"پیروزی" با عنوان "۳۰۰ هزاردلار تا ماندن بشار" از شروط بشار برای ماندن در پرسپولیس نوشت، بازیکنی که حالا در کنار شجاع مهم‌ترین تهدیدهای نقل و انتقالاتی پرسپولیس هستند.

کد خبر 403386

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.