۸ دی ۱۳۹۸ - ۲۰:۰۲
ورزش را سیاسی نکنیم‬⁩

نماینده مردم نهران در مجلس شورای اسلامی در صفحه توییتر خود نوشت: ‏تا کی قرار است آقایان بر خواسته‌های ⁧‫ایدئولوژیک‬⁩ خود اصرار ورزند و مردم را نادیده بگیرند؟

به گزارش خبرنگار ایمنا، ‏پروانه سلحشور در صفحه توییتر خود آورده است: غم مهاجرت نخبگان علمی کم بود، مهاجرت ورزشکاران هم اضافه شد که ترجیح می‌دهند با پرچم سایر کشورها مسابقه بدهند ولی زحمات‌شان بر باد نرود. این ⁧‫هشدار جدی‬⁩ برای مسئولان است. تا کی قرار است آقایان بر خواسته‌های ⁧‫ایدئولوژیک‬⁩ خود اصرار ورزند و مردم را نادیده بگیرند؟

کد خبر 403365

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • احمد IR ۰۱:۵۱ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۹
    3 0
    خانم سلحشور، ادعای جنابعالی در مورد مهاجرت نخبگان علمی با واقعیت سازگار نیست، چون آقای دکتر ستاری معاون علمی و فناوری رییس جمهور در این مورد صحبت کرده اند و حتی از مهاجرت معکوس نخبگان ( بازگشت نخبگان به کشور در سالهای اخیر) صحبت به میان آورده اند و قطعاً اشرافشان به این مساله از شما به مراتب بیشتر است ، پس اطلاعات غلط ندهید ، در ضمن مسابقه ورزشکاران تحت پرچم یک کشور فقط مختص به ایران نیست که جنابعالی به خواسته های ایدئولوژیک ربطش می دهید، احتمالاً منظورتان سعید مولایی است که حالا ورزشکار کشور مغولستان است، جنابعالی به عنوان نماینده مجلس شورای اسلامی انتظار دارید جمهوری اسلامی ایران از آرمانها و اصول خود دست بردارد و اجازه دهد ورزشکاران ایران با نمایندگان رژیم صهیونیستی مسابقه دهند؟!!! ورزشکاران خیلی از کشورها که با هم مساله سیاسی دارند هم مسابقه نمی دهند، مثل جمهوری اذربایجان و ارمنستان یا روسیه و اوکران یا اسپانیا و جبل الطارق ، از طرفی به جناب وزیر ورزش و جوانان که شما از حامیان ایشان در کسب رای اعتماد بودید ، بفرمایید با تقویت دیپلماسی ورزشی ، اجازه تکرار اتفاق سعید مولایی را ندهند.