بدهی ۳۰ میلیارد تومانی شهرداری‌های قزوین

مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری های استان قزوین گفت: شهرداری های استان بیش از ۳۰ میلیارد تومان بدهی به سازمان دارند و ما نیز همین میزان به پیمانکاران بدهکاریم که باید پرداخت شود.

به گزارش ایمنا، هادی طاهرخانی، اظهار کرد: امسال صدور مجوزهای خارج از حریم انجام شد که در این امر پیشتاز بودیم و برای نخستین بار توزیع میوه شب عید انجام شد که یک درآمد پایدار محسوب می‌شود و هر شهرداری اگر آمادگی دارد از ظرفیت‌های سازمان همیاری استفاده کند همکاری می‌کنیم.

وی گفت: کمیسیون فرعی ماده ۹۹ قزوین در واقع نماینده سازمان همیاری است و با تعامل این سازمان پروژه‌های بزرگی اجرا شده که راه‌اندازی خانه فرهنگ منتظری، خانه تئاتر قزوین، آسفالت معابر، حل و فصل مشکل زمین پنج هکتاری حصار و تأمین قیر تاکستان از نمونه کارهای انجام شده است.

مدیر عامل سازمان همیاری شهرداری‌های قزوین اضافه کرد: در محدوده خارج از حریم ۲۵۷ مراجعه کننده داشتیم و ۵۷ پروانه صادر شده و در کمیسیون فرعی ۹۹ نیز تعداد ۲۰۰ پرونده بررسی شده است.

طاهرخانی تصریح کرد: خرید ماشین‌آلات مورد نیاز شهرداری‌ها، راه‌اندازی نانوایی سیار، پایش تصویری و اجرای طرح‌های عمرانی در دستور کار این سازمان است.

وی گفت: مطالبات سازمان همیاری از شهرداری‌های استان بیش از ۳۰ میلیارد تومان است و همین میزان نیز به پیمانکاران بدهکاریم.

مدیرعامل سازمان همیاری‌های شهرداری‌های استان قزوین اظهار کرد: برگزاری ۳۹ عنوان نمایشگاه،پنج برنامه فرهنگی و نمایشگاه صنایع کوچک برگزار شده و تا پایان امسال ۱۴ نمایشگاه دیگر و نمایشگاه دستاوردهای انقلاب برگزار خواهد شد.

طاهرخانی اضافه کرد: برای اجرای طرح در منطقه گردشگری کامان و زرشک بررسی لازم انجام شده و یبه دنبال جذب سرمایه‌گذار هستیم.

وی یادآور شد: برای کمک به رفع مشکل طرح توسعه امامزاده حسین(ع) و تأمین هزینه تعهد شده شهرداری به نیابت وام ۱۰ میلیارد تومانی دریافت کرده‌ایم که مشکلاتی ایجاد شده و صدور چک‌های این سازمان متوقف شده است.

منبع: مهر

کد خبر 403227

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.