تیوپ سواری؛ یک تفریح آسیب‌زا

رئیس هیئت اسکی استان اصفهان گفت: تا به حال گزارش آسیب دیدگی افراد در پیست فریدونشهر بابت انجام اسکی به ما منعکس نشده است.

محمود یسلیانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به اینکه پیست اسکی فریدون شهر امسال در اواخر آذر ماه بواسطه بارش های مناسب برفی شروع به فعالیت کرد، اظهار کرد: چند هفته ای است که از پیست اسکی فریدونشهر در حال بهره برداری هستیم. امسال تا کنون بارش های خوبی را شاهد بوده ایم و شرایط در پیست فریدونشهر برای اسکی مناسب است.

وی با بیان اینکه زمان فعالیت پیست اسکی فریدونشهر بستگی زیاد به ماندگاری برف دارد، گفت: در حال حاضر نیز میزان برف عالی نیست اما مناسب است. در ادامه باز هم به بارش نیاز داریم ولی اگر بارش نداشته باشیم؛ به محض کاهش نزول برف مجبور خواهیم شد پیست را تعطیل کنیم. معمولا تا یک ماه بعد از عید را در سال هایی که برف داشتیم به جزء سال ۱۳۹۶ پیست اسکی فریدونشهر به فعالیت خود ادامه داده است.

رئیس هیئت اسکی استان اصفهان با اشاره به اینکه پیست اسکی فریدون شهر از طریق طرح های مشارکتی اداره کل ورزش جوانان استان اصفهان با هدف توسعه بهتر به بخش خصوصی واگذار شد، ادامه داد: روزانه شاهد فعالیت های چشمگیری برای توسعه ورزش اسکی در پیست فریدونشهر هستیم ولی سرعت فعالیت ها کمی پایین است؛ امیدوارم در سالیان پیش رو شاهد توسعه هرچه بیشتر پیست اسکی فریدونشهر باشیم.

وی با تاکید بر اینکه تا به حال گزارش آسیب دیدگی افراد در پیست فریدونشهر بابت انجام اسکی به ما نرسیده است، تصریح کرد: در حاشیه پیست اسکی فریدونشهر تعدادی از مراجعه کنندگان به دلیل ناآگاهی اقدام به تیوپ سواری می کنند، که بسیار آسیب زا می باشد. تیوپ سواری ورزش محسوب نمی شود و فقط یک تفریح فوق العاده خطرناک به حساب می آید.

بیشتر بخوانید: 

کد خبر 403208

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.