ادامه بارش برف در اکثر جاده‌های استان مرکزی

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی گفت: تمامی جاده‌های استان مرکزی باز است و تردد در آن‌ها به‌ صورت عادی جریان دارد.

به گزارش ایمنا، علی زندی‌فر با اشاره به بارش برف در استان مرکزی اظهار کرد: بارش برف اکنون در تمامی جاده‌های استان مرکزی به غیر از ساوه، زرندیه و غرق‌آباد ادامه دارد و  نیاز است رانندگان در هنگام سفر ضمن همراه داشتن زنجیر چرخ، خودروی خود را به وسایل گرمایشی تجهیز کنند.

وی با بیان اینکه تمامی جاده‌های استان مرکزی باز است و تردد در آن‌ها به‌صورت عادی در جریان است، افزود: از شامگاه جمعه تاکنون هفت هزار کیلومتر از جاده‌ های این استان با استفاده از ۹۰ دستگاه ماشین‌آلات راهداری و مشارکت ۱۲۰ نیروی راهدار در مناطق مختلف استان مرکزی برفروبی و پاکسازی شده‌اند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی گفت: ۸۵۰ هزار تن مخلوط ماشه و نمک نیز برای جلوگیری از لغزندگی و پیشگیری از حوادث احتمالی در جاده‌های استان مرکزی پخش شد.

 به گزارش ایمنا، ۶ هزار و ۴۰۰ کیلومتر انواع آزاد راه، راه اصلی و راه روستایی در استان مرکزی وجود دارد که چهار هزار کیلومتر آن را راه‌های روستایی تشکیل داده‌است. روزانه حدود ۴۹۰ هزار وسیله نقلیه از جاده‌های استان مرکزی تردد می‌کنند.

منبع: ایرنا

کد خبر 403137

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.