مقدسات دینی و ارزش‌های نظام خط قرمز انقلاب

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بویین میاندشت گفت: حماسه ۹ دی راستی آزمایی انقلاب را در برخورداری از روحیه حاکمیت اسلامی در مواجهه با استکبارجهانی را اثبات کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا از بویین میاندشت، سرهنگ محمد رحمانی امروز (شنبه) در جمع خبرنگاران ضمن گرامیداشت حماسه ۹ دی، اظهار کرد: حماسه ۹ دی چراغ هدایتی برای عبور نظام و انقلاب از غبار به وجود آمده توسط تکاپوهای دشمنان در صراحت گفتمان انقلاب بود و راستی آزمایی انقلاب را در برخورداری از روحیه حاکمیت اسلامی در مواجهه با استکبار جهانی اثبات کرد.

وی افزود: حماسه ۹ دی برگرفته از آموزه‌های اسلام ناب محمدی بود که شکل گیری آن در نتیجه توهین به مقدسات و باورهای مردم بود و توانست مشت محکمی بر دهان یاوه گویان فتنه گر که اقدام به براندازی نظام کرده بودند، بزند و بساط آن‌ها را جمع کند. در جوامع بشری هر حکومتی برای ماندگاری و پیشرفت خود به چهارچوب و اصول و آموزه‌هایی با محورهای مختلف نیاز دارد و نمی گذارد کسی به این چهارچوب ها خدشه وارد کند.

رحمانی ادامه داد: جمهوری اسلامی نیز دارای چهارچوبی اسلامی با محوریت ولایت فقیه است که اگر در این مسیر پیشرفت هر گونه فتنه گری یا تقدس زدایی از باورهای مردم سربزند به شکستن خط قرمزهای نظام تلقی شده و پاسخ  کوبنده ای دریافت خواهد کرد.

وی تصریح کرد: در سال ۸۸ وقتی فتنه‌گران به خط قرمز نظام که همان توهین به مقدسات، باورها و ارزش‌های نظام است، ورود پیدا کردند با واکنش شدید مردم مواجه شدند که در نتیجه آن حماسه ۹ دی شکل گرفت. برخی افراد که در بحبوحه‌ شلوغی این فتنه دچار سردرگمی بودند نیز آگاه و از مسیر فتنه گران جدا شدند. فتنه گران داخلی و خارجی نیز که از لحاظ سیاسی و اخلاقی معلوم الحال بودند در این صحنه تنها ماندند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بویین‌میادشت خاطرنشان کرد: پیروز میدان حماسه ۹ دی مردم با بصیرت و ولایتمدار ایران اسلامی بودند که با درک و شعور سیاسی و دینی، بساط فتنه گران را جمع کردند و ضربه سنگینی به دشمنان نظام واردکردند.

کد خبر 403131

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.