اعطای تسهیلات رفاهی به تاکسی‌داران شهرضا

رییس سازمان حمل و نقل شهرداری شهرضا از اعطای تسهیلات رفاهی به رانندگان تاکسی این شهر خبر داد.

بیژن بیژنی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا از بازسازی و نوسازی یک دستگاه اتوبوس فرسوده به منظور صرفه‌جویی در هزینه‌ها و  توسعه و پیشرفت حوزه حمل و نقل این شهر خبر داد و اظهار کرد: بهره‌برداری از ‌ایستگاه تاکسی‌های خط ویژه در ابتدای خیابان "طالقانی" به منظور کاهش ترافیک، دسترسی بهتر مسافران و ساماندهی تاکسی‌داران انجام شده است.

وی، توجه جدی به امور رفاهی رانندگان حوزه حمل و نقل منطبق با دستورالعمل‌های اتحادیه تاکسیرانی‌های سراسر کشور را از مهم‌ترین وظایف این سازمان برشمرد و افزود: به این منظور کارت هدیه خرید از فروشگاه‌ها تهیه و توزیع شد و برای تامین سایر رفاهیات پیگیر هستیم.

رییس سازمان حمل و نقل شهرداری شهرضا از تشکیل کمیته انضباطی رسیدگی به تخلفات تاکسی‌داران و شکایات مردمی خبر داد و تصریح کرد: خودروهای حمل و نقل دانش‌آموزی برای نخستین بار در شهرضا به نصب علائم ممیزه از قبیل تابلو شناسایی، برچسب و آرم سازمان و تهیه لباس فرم به منظور امنیت دانش‌آموزان، یکسان‌سازی و سهولت در شناسایی توسط بازرسان ملزم شده‌اند.

بیژنی با اشاره به برگزاری جلسات هم‌اندیشی با مدیران دفاتر تاکسی‌ تلفنی و شرکت‌های حمل و نقل دانش‌آموزی، خاطرنشان کرد: دوره‌های آموزشی با موضوعات اخلاق فردی، اجتماعی و شغلی برای رانندگان برگزار شده است.

وی گفت: توسط رئیس پلیس راهور شهرستان بازدید فنی از خودروهای سرویس مدارس به منظور سنجش  میزان سلامت و ایمنی وسایل نقلیه در محل پایانه شرق انجام شد.    

کد خبر 403053

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.