تخلیه بی‌ضابطه نخاله‌ها در ابهر

شهردار ابهر گفت: علی‌رغم این‌که مکانی برای تخلیه نخاله در ابهر تعیین شده است، اما تخلیه بی‌ضابطه آن شهروندان ابهری را رنج می‌دهد.

به گزارش ایمنا، محمدرضا ذوالقدری‌ها اظهار کرد: در کنار جایگاه زباله شهر ابهر که در بالای منطقه شناط واقع شده، مکانی برای تخلیه نخاله‌های ساختمانی در نظر گرفته شده است.

وی با اشاره به گلایه شهروندان از نحوه تخلیه نخاله‌های ساختمانی در ابهر توسط عده‌ای از شهروندان، یادآور شد: محلی باید برای دپوی نخاله‌های ساختمانی در نظر گرفته شود و با توجه به این‌که ابهر شهری است که به صورت طولی گسترش می‌یابد، جنوب شهر بهترین محل برای تخلیه این نوع نخاله‌ها است.

شهردار ابهر با بیان این‌که کسانی‌که در کار نخاله هستند سعی می‌کنند در کوتاه‌ترین مسیر تا خانه، نخاله‌های ساختمانی را تخلیه کنند، ادامه داد: این امر، سبب بر هم خوردن نظم شهر و گلایه شهروندان شده است.

ذوالقدری‌ها با بیان این‌که یکی از راه‌های غلبه بر تخلیه بی‌ضابطه نخاله در سطح شهر، اخذ مجوز تخریب از شهرداری است، عنوان کرد: این امر سبب می‌شود تخلیه نخاله نیز تا حدی کنترل شود.

شهردار ابهر خاطرنشان کرد: تخلیه نخاله‌های ساختمانی در اطراف و حریم شهرها علاوه بر زشت کردن چهره شهر، باعث بروز مشکلات زیست‌محیطی و بهداشتی نیز می‌شود.

منبع: ایسنا

کد خبر 402930

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.