۵ دی ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۰
صدر از دست نامی‌ نو در رفت

تیم بسکتبال نامی نودر هفته نهم هفتم لیگ برتربسکتبال بانوان میزبان بانوان شهر گرگان بود که با نتیجه ۴۴بر۶۳ نتیجه را واگذار کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، امروز -پنج شنبه ۵دی ماه- تیم بسکتبال نامی نو در هفته هفتم لیگ برتر از ساعت و ۱۰ و ۳۰ دقیقه در ورزشگاه آرارات میزبان تیم بانوان گرگان بود. این دیدار با برتری۴۴بر۶۳ به نفع گرگانی ها به پایان رسید.

کوارتر اول:
در کوارتر اول، هر دو تیم نامی نو و بانوان شهرگرگان شانه به شانه هم بازی می کردند و هر دو تیم به دنبال امتیاز گیری بودند. در نهایت نامی نو با برتری یک امتیازی توانست این کوارتر را با نتیجه ۱۶بر ۱۵ به سود خود پایان دهد.

کوارتر دوم:
در این کوارتر بانوان گرگانی به فشار خود روی نامی نو ادامه دادند و توانستند ۱۵ امتیاز دیگر به دست آوردند. تیم شهر گرگان اجازه نداد بانوان زرد پوش نامی نو بیشتر از شش امتیاز در این کوارتر از آن خود کنند. کوارتر دوم با نتیجه ۲۲بر ۳۰ به نفع بانوان گرگانی به پایان رسید.

کوارتر سوم:
زرد پوشان اصفهانی توانستند اولین امتیاز این ست را از آن خود کنند. تا اواسط بازی هر دو تیم شانه به شانه به امتیازگیری پرداختند، اما در ادامه تیم بانوان شهر گرگان همانند کوارتر دوم به فشار خود افزود و در روند امتیازگیری از تیم نامی نو پیشی گرفت. بانوان شهرگرگان در کوارتر سوم ۱۸ پوئن به دست آوردند و اجازه ندادند میزبان اصفهانی بیش از ۹ امتیاز به دست آورد. این کوارترنیز با نتیجه ۳۱بر۴۸ به نفع بانوان شهرکرگان به پایان رسید.
کوارتر چهارم:
تیم نامی نو توانست اولین امتیاز کوارتر چهارم را از آن خود کند.در ابتدای این کوارتر نامی نو بازی بهتری داشت، اما با گذشت زمان بانوان شهر گرگان بازی بهتری ارائه دادند و با نتیجه  نهایی۴۴ بر۶۳ بازی را به صود خود به پایان رساندند.

کد خبر 402919

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.