کاهش آلودگی هوا با برج‌های بتنی

در این بسته خبری از استقبال بی نظیر شیرازی‌‎ها از دوچرخه‌های هوشمند تا افتتاح هتل سه ستاره شهر جم و حضور معاون عمرانی وزیر کشور در تبریز را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای کشور شاهد رویدادهای مهمی در عرصه‌های مختلف عمرانی، اجتماعی و فرهنگی بود. در بسته خبری ایمنا (کوتاه از شهرهای ایران) سر فصل مهمترین رویدادهای خبری را مرور می‌کنیم:

پاکبان پاکدست شهرداری رشت تجلیل شد

پاکبان پاکدست شهرداری رشت شامگاه چهارشنبه از سوی اعضای شورای اسلامی این کلانشهر تجلیل شد.

رویدادهای معاصر تهران

ابوالفتح شادمهری، مدیر بافت و بناهای تاریخی شهرداری تهران از اجرای پروژه "مکان رویدادهای پایتخت" تا پایان سال خبرداد.

افتتاح هتل سه ستاره شهر جم

صدرالله حیدری، شهردار جم گفت: هتل یکی از نیازهای اساسی شهر جم است که هتل سه ستاره شهرداری جم در آینده‌ای نزدیک به بهره‌برداری خواهد رسید و در اختیار شهروندان قرار می‌گیرد.

 معاون عمرانی وزیر کشور در تبریز

مهدی جمالی نژاد، معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشور روز چهارشنبه به همراه شهردار تبریز از پروژه‌های عمرانی در دست اجرا، بخشی از بافت فرسوده و تعدادی از موزه‌های این شهر بازدید کرد.

حکم سرپرست شهرداری شهرکرد ابلاغ شد

در نشستی با حضور رئیس و اعضای شورای اسلامی شهرکرد، معاونان و مدیران مجموعه مدیریت شهری مراسم معارفه محمدرضا امیدی، سرپرست شهرداری شهرکرد برگزار شد.

استقبال بی نظیر مردم شیراز از دوچرخه‌های هوشمند

مجتبی زوربخش، معاون سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری شیراز گفت: در پنج روز نخست، سه هزار و ۷۰۰ سفر با دوچرخه‌های هوشمند نسل چهار در شیراز انجام شد.

لایحه درآمدهای پایدار شهرداری‌ها به دغدغه درآمدی پاسخ می‌دهد

مهدی جمالی نژاد، معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشور و رئیس سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور با اشاره به تصویب لایحه درآمدهای پایدار شهرداری‌ها در مجلس شورای اسلامی، گفت: در این لایحه به بسیاری از دغدغه‌های شهرداری‌ها، پاسخ داده شده است.

احداث ۱۰ هزار مترمربع فضای سبز در بهاران سنندج

عابدین لطفی، مدیر شهرداری ناحیه ویژه بهاران گفت: با هدف ارتقاء سرانه فضای سبز، ارتقاء سطح سیما و منظر و ساماندهی معابر اصلی، بیش از ۱۰ هزار مترمربع فضای سبزدر سال جاری احداث شد.

برج‌های بتنی کاهنده آلودگی

جواد برنجیان، رئیس مرکز تحقیقات بتن از پیشنهاد متخصصان این صنعت به شهرداری تهران برای احداث برج‌های بتنی ایجاد توربولانس هوا در کوه‌های اطراف تهران برای کاهش آلودگی هوای پایتخت خبر داد.

کاهش۲۵۰ تنی دفن مستقیم زباله

سید امیر سامع، معاون خدمات شهری شهرداری قم از کاهش۲۵۰ تنی دفن مستقیم زباله با بهره‌برداری از کارخانه تولید کود کمپوست در قم خبر داد.

کد خبر 402866

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.