بهترین بازارهای عمومی ایالت متحده امریکا

بازارهای عمومی یکی از بهترین مکان‌ها برای کسب اطلاعات در مورد یک منطقه خاص به شمار می‌رود؛ گردشگران می‌توانند ازطریق فروشگاه‌هایی که مردم بومی از آن‌ها خرید می‌کنند، به اطلاعاتی جامع در خصوص مقصد گردشگری خود دست یابند.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، در ایالات متحده امریکا بازارهای عمومی مراکزی اجتماعی در نظر گرفته می‌شود که فروشگاه‌ها، رستوران‌ها، صنعتگران محلی و فروشندگان مواد غذایی بومی را در بر می‌گیرد. این بازارها اغلب در محیط باز دائر می‌شود و روزانه افراد بسیاری را گرد هم می‌آورد. طراحی منحصربه‌فرد این مراکز اجتماعی باعث به شهرت رسیدن آن‌ها در سراسر جهان شده است به طوری که اکثر گردشگرانی که به شهرهای ایالات متحده سفر می‌کنند، مایلند بازدید از بازارهای عمومی را در لیست گردش‌های ضروری خود قرار دهند. در ادامه به معرفی بهترین بازارهای عمومی ایالات متحده امریکا پرداخته می‌شود.

بازار عمومی Oxbow در ناپا، کالیفرنیا

بازار عمومی Oxbow واقع در ناپا، شهری در کالیفرنیا، در سال ۲۰۰۷ افتتاح شد و از آن پس روزانه میزبان جمعیت زیادی از مردم این شهر بوده است. این بازار که مساحتی برابر با ۴۰ هزار فوت مربع را به خود اختصاص داده است ، فروشگاه‌های مختلفی را در برگرفته است اما خواربار فروشی‌ها و رستوران‌ها بیش از هر چیز دیگر در این مکان خودنمایی می‌کند. این فروشگاه‌های اغذیه اغلب در مکان‌های سرپوشیده قرار دارد و فرهنگ تغذیه منطقه را به تصویر می‌کشد. بخشی از بازار عمومی Oxbow به سرو نوشیدنی‌های خنک و گرم بسیار خوشمزه محلی اختصاص داده شده است که هر بازدیدکننده‌ای را به سمت خود جذب می‌کند. مردم می‌توانند پس از چشیدن مقدار کمی از هر نوشیدنی، در صورت رضایت از مزه، آن نوشیدنی را خریداری کنند.

بازار Reading Terminal در فیلادلفیا، پنسیلوانیا

بازار عمومی فیلادلفیا در دهه ۱۹۹۰ در محل انبار قطار Reading Terminal سابق در قلب فیلادلفیا، ششمین شهر پرجمعیت ایالات متحده آمریکا واقع در پنسیلوانیا، دائر شده است. این بازار از محبوبیت بسیار بالایی در میان ساکنان فیلادلفیا و حتی مردم پنسیلوانیا برخوردار است و بیش از ۸۰ رستوران، فروشگاه‌های متعدد و غرفه‌های فروش محصولات کشاورزی را در بر گرفته است. در قسمت مرکزی بازار Reading Terminal فضایی مملو از نیمکت‌ها و صندلی‌ها تعبیه شده است که در آن مردم می‌توانند خوراکی‌های لذیذ نظیر پیراشکی‌های گوشتی، انواع شیرینی‌ها، ساندویچ‌های محلی، استیک‌های پنیری و بیسکوئیت‌های نرم ونمکی را امتحان کنند. علاوه‌براین، بازار وسایل آشپزخانه، کتاب‌های آشپزی و سوپ‌های خانگی را نیز به مردم ارئه می‌دهد.

بازار Pike Place در سیاتل، ایالت واشنگتن

بازار عمومی Pike Place یکی از معروف‌ترین بازارها در سراسر دنیاست که علاوه‌بر ساکنان سیاتل گردشگران زیادی را از سراسر دنیا به خود جذب می‌کند. این بازار که در سال ۱۹۰۷ افتتاح شد، مکانی‌ است مملو از ساختمان‌های متعدد که محل تجارت افرادی از خود شهر سیاتل و شهرهای اطراف به شمار می‌رود. در این فضاهای تجاری دلالان عتیقه، فروشندگان گل، نانوایی‌های متعدد، شیرینی‌پزی‌ها، پارچه و لباس‌فروشی‌ها و صنایع دستی در حال فعالیت هستند. علاوه‌براین، رستوران‌ها و کافه‌های محبوب بازار Pike Place شهرت این فضای تجاری را در میان مردم ایالات متحده دو چندان کرده است به طوری‌که خوراکی‌های لذیذ آن باعث بازگشت دوباره بازدیدکنندگان به بازار می‌شود. بازار عمومی سیاتل همیشه مملو از نوازندگان موسیقی متعدد است که اغلب شب‌هنگام به اجرای موسیقی زنده می‌پردازند.

مارکت اسکویر در سان آنتونیو، تگزاس

هر گردشگری که به شهر سان آنتونیو می‌رسد برای آشنایی بیشتر با این شهر و تجربه زیبایی‌های آن بدون شک از رود واک، از جاذبه‌های گردشگری شهر، عبور می‌کند تا به مارکت اسکویر، بازار عمومی شهر، دسترسی پیدا کند. این بازار که به روی تمام خودروها بسته شده است و تنها عابران پیاده می‌توانند در آن رفت‌وآمد کنند، رستوران‌ها، فروشگاه‌ها و غرفه‌های فروش محصولات کشاورزی را در سه تقاطع پی‌در پی در مرکز شهر در بر گرفته است. در تقاطع مرکزی بازار، فروشگاه‌ها و غرفه‌های مکزیکی در حال فعالیت است و در آن لباس‌های دست باف، ظروف سفالی، کمربندهای چرمی و پینیاتا، نوعی جعبه تزئینی محتوی شیرینی و شکلات، به فروش می‌رسد. بازار میوه و تره‌بار بخش دیگر مارکت اسکویر را تشکیل داده است که در آن محصولات کشاورزی و نوشیدنی‌های میوه‌ای به فراوانی در دسترس خریداران قرار می‌گیرد.

بازار کشاورزان در لس آنجلس، کالیفرنیا

بازار اصلی کشاورزان در کلانشهر لس‌آنجلس، واقع در ایالت کالیفرنیا، در سال ۱۹۳۴ افتتاح شد و امروزه میزبان بیش از ۱۰۰ رستوران، فروشگاه، غرفه و دکه‌های فروش مواد غذایی است. در فروشگاه‌های مواد غذای این بازار بزرگ، خوراکی‌های لذیذی از کشورهای مختلف جهان نظیر مکزیک، کره جنوبی، برزیل و مدیترانه به فروش می‌رود. از آن‌جا که این بازار به فروش مواد غذایی و محصولات کشاورزی اختصاص داده شده است، در نتیجه میزان فروش در آن بسیار بالا است و مردم همیشه به مواد غذایی تازه و سالم دسترسی دارند. رستوران‌ها و فروشگاه‌های این بازار بزرگ را کارکنانی از کشورهای مختلف نظیر برزیل، مکزیک و کره جنوبی اداره می‌کنند.

کد خبر 402830

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.