چهارمین دفتر خدمات الکترونیک قضایی در شاهین شهر افتتاح شد

چهارمین دفتر خدمات الکترونیک قضایی با بیش از سه میلیارد ریال هزینه و اشتغالزایی برای پنج نفر در راستای خدمات دهی و شفاف سازی چهارمین دفر خدمات الکترونیک قضایی در شهرستان شاهین شهر و میمه افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان شاهین شهر و میمه، معاون قضایی و فن آوری اطلاعات دادگستری استان اصفهان در حاشیه این افتتاح در جمع خبرنگاران گفت: دفاتر خدمات الکترونیک قضایی با رویکرد و هدف شفاف سازی، صرفه جویی در وقت و هزینه و رسیدگی و پاسخگویی سریع‌تر به مراجعه کنندگان راه اندازی می شود.

حجت الله اسدی اظهار کرد: در حال حاضر ۴۳ دفتر خدمات الکترونیک قضایی در استان اصفهان فعال است و هفت دفتر دیگر مجوز صادر شده و در حال فعالیت به صورت آزمایشی است، ۱۶ دفتر دیگر نیز در مراحل پایانی صدور مجوز و تجهیز دفتر است.

وی گفت: در حال حاضر ۲۳ نوع خدمات قضایی در دفاتر الکترونیک انجام می شود که مهمترین آن ثبت و پیگیری دادخواست، ثبت و پیگیری واخواهی، ثبت و پیگیری تجدید نظر خواهی، ثبت و پیگیری اظهارنامه، اطلاع‌رسانی پرونده ها، ثبت نام الکترونیکی اشخاص حقیقی و حقوقی، مشاهده ابلاغ الکترونیکی و صدور گواهی ابلاغ، ثبت و پیگیری فرجام خواهی- اعتراض ثالث و اعاده دادرسی، تمدید الکترونیکی پروانه وکلا و ثبت لایحه است.

معاون قضایی و فن آوری اطلاعات دادگستری استان اصفهان افزود: به زودی پرداخت تمبر مالیات وکلا و راه اندازی خدمت دعاوی اعتراضی دیوان عدالت اداری در دفاتر خدمات قضایی ارائه می شود.

وی گفت: از ابتدای راه اندازی دفاتر خدمات الکترونیک قضایی در شاهین شهر تا کنون بیش از ۵۴ هزار نفر در سامانه ثبت نام الکترونیک قضایی ثبت نام کرده اند.

قرار است پنجمین دفتر خدمات الکترونیک قضایی در شهرستان شاهین شهر و میمه به زودی در بخش میمه راه اندازی شود.

کد خبر 402662

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.