اختصاص یک جایگاه CNG به تاکسی‌های گرگان

سرپرست سازمان حمل و نقل شهرداری گرگان از اختصاص جایگاه سوختگیری سی‌ان‌جی قابوس به تاکسی‌های درون شهری خبر داد.

به گزارش ایمنا، مهدی کمال‌غریبی اظهارکرد:  به خاطر گرانی قیمت بنزین مراجعه خودروها به پمپ‌های گاز CNG افزایش پیدا کرده و باعث طولانی شدن صف‌های پمپ‌های گاز و تاخیر در سوختگیری تاکسی‌ها شده است.

وی افزود: در راستای تسهیل در امر حمل و نقل عمومی مقرر شد جایگاه سوختگیری سی ان جی قابوس به تاکسی‌های شهر گرگان اختصاص پیدا کند.

سرپرست سازمان حمل و نقل شهرداری گرگان گفت: این کار باعث می شود رانندگان بدون وقفه و با سرعت به محل کار خود برگردند.

کمال‌غریبی با بیان اینکه ۹۵ درصد از تاکسی‌های شهر گرگان گاز سوز است، ادامه داد: برابر با پیگیری‌ها و هماهنگی انجام شده با شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی و همچنین با توجه به درخواست سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری گرگان مقرر شد جایگاه سوخت گاز CNG قابوس شهر گرگان در راستای تسهیل در امر حمل و نقل عمومی به سوختگیری تاکسی‌های این شهر اختصاص یابد تا حداقل بتوان بدین طریق از اتلاف وقت مسافران جلوگیری شود.

وی از اضافه شدن ۶۰ لیتر به سهمیه سرویس مدارس و واریز ما به التفاوت سهمیه سوخت سرویس مدارس و آژانس‌هایی که اطلاعات ثبت شده آنها صحیح باشد تا ۱۰ دی ماه خبر داد.

سرپرست سازمان حمل و نقل شهرداری گرگان با اشاره به سهمیه اختصاص یافته به رانندگان سرویس مدارس اظهارکرد: سرویس‌های مدارسی که در قالب سامانه پایش ناوگان دانش آموزی «سپند» ساماندهی شده را به عنوان گروه جدیدی که سهمیه سوخت به آنها تعلق می‌گیرد معرفی کردیم.

وی گفت: با پیگیری‌های انجام شده آن دسته از رانندگان سرویس مدارس که تا ۲۰ آذر اطلاعات خود را تکمیل کرده‌اند و از جانب شهرداری‌ها تأئید شده تا ۱۰ دی‌ماه مابه التفاوت ریالی سهمیه سوخت به حساب شبای آن‌ها  واریز خواهد شد و همچنین ۶۰ لیتر به سهمیه سرویس مدارس اضافه خواهد شد که مجموعا ۱۸۰ لیتر برای سرویس مدارس در نظر گرفته شده است.

منبع: مهر

کد خبر 402597

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.