فرونشست خیابان میر به دلیل فرسودگی شبکه فاضلاب است

مدیر منطقه شش شهرداری اصفهان گفت: فرونشست زمین که شب گذشته در خیابان میر اتفاق افتاد، به دلیل فرسودگی لوله‌های شبکه فاضلاب بوده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمدرضا برکت در این باره اظهار کرد: خیابان میر در یکسال گذشته در چندین نوبت و بیشتر هنگام بارندگی دچار فرونشست شده است.

وی با بیان اینکه در حادثه فرونشستی که شب گذشته در خیابان میر زیر پل شیخ صدوق اتفاق افتاد، حفره‌ای در ابعاد هشت متر با عمق سه متر ایجاد شده است، افزود: نیروهای فنی و مهندسی شرکت آب و فاضلاب استان در حال ترمیم شبکه و رفع مشکل به وجود آمده هستند.

مدیر منطقه شش شهرداری اصفهان گفت: تاکنون در ارتباط با ترمیم شبکه فاضلاب خیابان میر جلسات متعددی با شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان برگزار شده که امیدواریم با همکاری دو جانبه آبفا و شهرداری شبکه هر چه سریع‌تر ترمیم شود.

وی با بیان اینکه پس از وقوع فرونشست در خیابان میر تمهیدات ترافیکی لازم اجرا شده است، اظهار امیدواری کرد: تا پایان وقت امروز مشکل برطرف شود.

برکت اظهار کرد: در بودجه سال‌جاری شهرداری منطقه شش، یک میلیارد تومان اعتبار برای روکش آسفالت خیابان میر در نظر گرفته شده، اما به دلیل تکمیل نشدن ترمیم لوله‌های شبکه آب و فاضلاب این اقدام انجام نشده است.

کد خبر 402363

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.