زمان عادی‌سازی روابط اسرائیل و اعراب فرارسیده است

وزیر امور خارجه امارات و نخست‌ وزیر رژیم صهیونیستی توئیت‌هایی را در ترویج عادی‌سازی روابط بین این رژیم و برخی کشورهای عربی ردوبدل کردند.

به گزارش ایمنا، عبدالله بن زاید، وزیر خارجه امارات و بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی توئیت‌هایی را در ترویج عادی سازی روابط بین این رژیم و برخی کشورهای عربی ردوبدل کردند.

وزیر امور خارجه امارات عربی روز شنبه در صفحه توئیتر خود، مطلبی را در تایید عادی سازی روابط شیخ‌نشین‌های عرب حاشیه خلیج فارس با رژیم صهیونیستی منتشر کرد.

توئیت بن زاید یادداشتی تحت عنوان «شکل گیری ائتلاف عربی-اسرائیلی در خاورمیانه» در پایگاه «اسپکتیتور» است.

این پایگاه در مطلب خود با اشاره به سفر سال ۲۰۱۸ «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی به عمان و استقبال گرم مقامات عمانی از وی، نوشت که «یوسف بن علوی» وزیر خارجه عمان در پاسخ به شبکه خبری الجزیره درباره علت اجازه عمان به وزیر خارجه اسرائیل برای سفر به مسقط گفت: «اسرائیل ملتی در میان ملت‌های خاورمیانه است و ما باید برای آینده، سفر جدیدی را شروع کنیم».

این اقدام بن زاید که مهر تاییدی بر بهبود روابط اعراب و رژیم صهیونیستی است، با استقبال «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی روبرو شده است.

نتانیاهو ضمن بازنشر این توئیت گفت: از نزدیکی بین اسرائیل و برخی کشورهای عربی استقبال می کنم. وقت آن رسیده است که عادی سازی روابط و صلح تحقق یابد.

این در حالی است که تشویق عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی توسط وزیر خارجه امارات موج گسترده ای از خشم و انتقاد را در شبکه های اجتماعی به همراه داشته است

منبع: مهر

کد خبر 402320

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.