تصمیم‌گیری برای گذرآقانورالله نجفی در جهت منافع شهر و شهروندان است

شهردار اصفهان با اشاره به بازدید وزیر راه و شهرسازی از گذر آقانورالله نجفی و پروژه اجلاس گفت: مباحث خوبی در رابطه با روند پیشرفت این دو پروژه مطرح شد که امیدوارم نتیجه آن بهره‌مندی مناسب از سالن اجلاس و تصمیم‌گیری خوب در خصوص گذر آقانورالله با توجه به منافع شهر، شهروندان و میراث تاریخی شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، قدرت الله نوروزی صبح امروز _شنبه ۳۰ آذرماه ۹۸_ در برنامه رادیویی «سلام اصفهان» اظهار کرد: جمعه گذشته وزیر راه و شهرسازی از گذر آقانورالله نجفی و پروژه بین المللی اجلاس اصفهان بازدید کرد و در جلسه‌ای با حضور استاندار و برخی مسئولان در محل پروژه اجلاس، مباحث خوبی در خصوص پروژه های شهر، روند پیشرفت آنها و گره‌هایی که باید با کمک همه باز شود، مطرح شد که امیدوارم نتیجه آن بهره‌مندی مناسب از سالن اجلاس و تصمیم‌گیری خوب در خصوص گذر آقانورالله البته با توجه به منافع شهر و شهروندان و میراث تاریخی شود.

وی ابراز امیدواری کرد: در ارتباط با رینگ چهارم و ادامه خط دو مترو نیز اتفاقات خوبی در شهر رخ دهد.

شهردار اصفهان با اشاره به بلندترین شب سال گفت: یکی از ارزش‌های یلدای ایرانیان با هم بودن خانواده‌ها است، زیرا "خانواده" به عنوان یک نهاد و واحد بنیادین نقش مهمی در شکل‌گیری فرهنگ اجتماع دارد.

وی با بیان اینکه یلدا شب مهربانی، خوش‌رویی، صلح و صفا و آشتی است، افزود: یلدا شب رفتن به دیدن بزرگترها و استشمام هوای خوب خانواده است که امیدوارم شهروندان و هموطنان در همه جای ایران یلدای آرام همراه با تندرستی و شادابی را سپری کنند.

نوروزی با اشاره به برگزاری آیین «شب زنده‌داران یلدا» در مناطق ۱۵ گانه شهر تصریح کرد: به منظور پاسداشت تلاش پاکبانان شهر در ساعات اولیه بامداد روز گذشته (جمعه ۲۹ آذرماه ۹۸) خانواده بزرگ شهرداری اصفهان همراه با مدیران شهری و اعضای شورای اسلامی شهر در کنار اعضای خانواده خود یعنی  "پاکبانان" حاضر شده و برای دومین سال متوالی جشن شب زنده داران یلدا را در مناطق ۱۵ گانه شهر برگزار کردند.

شهردار اصفهان تاکید کرد: آیین «شب زنده‌داران یلدا» جشنی شاد و پر خاطره و به لحاظ علوم ارتباطات اقدامی ارزشمند برای تکریم و گرامیداشت پاکبانان و قدردانی از زحمات آنها بود که امیدوارم شهروندان نیز بیشتر قدردان زحمات طاقت فرسای پاکبانان شهر باشند و در مناسبت های مذهبی، اعیاد ملی و هنگام تفریح و برگزاری جشن به طور جدی به فکر نظافت شهر باشند.

نوروزی ادامه داد: پاکبانان از نیمه‌های شب تا صبح هنگام که همه در حال استراحت هستند، مشغول کار و فعالیت می‌شوند، بنابراین باید رفتار و عمل شهروندان به گونه‌ای باشد که بارعایت حال این افراد، شهر را تمیز نگه داشته و احترام کامل این قشر زحمتکش را حفظ کنند.

کد خبر 402090

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.