توصیه عضو شورای شهر تهران به شیرازی ها

عضو هیات رئیسه شورای شهر تهران به اعضای شورای شهر شیراز توصیه کرد که مراقب باشند دوچرخه‌های اشتراکی هوشمند مثل تهران، از شیراز نیز جمع نشود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، احمد تنوری در صفحه اینستاگرام خود نوشت: دوچرخه‌های اشتراکی هوشمند، در شیراز هم همانند تهران با نام تجاری بیدود، توسط یک شرکت خصوصی که مالک این نام تجاری است، راه اندازی شده است و خودم در اولین روز استفاده از این دوچرخه، فقط شش کیلومتر رکاب زدم و طبیعتا برای اظهار نظر کافی نیست.

وی ادامه داد: اجرای این پروژه در تهران همانند سایر طرح‌های نو، طرفداران و منتقدانی هم دارد و تداوم بی دود در شیراز هم طبیعتا به رضایت سرمایه گذار از میزان سود دهی آن خواهد بود. منتظر اعلام نظر کاربران گرامی در خصوص تجربه استفاده از این دوچرخه ها خواهم ماند.

نکته قابل توجه در این پست اینستاگرامی، کامنت زهرا نژادبهرام، عضو هیات رئیسه شورای شهر تهران بود که به اعضای شورای شهر شیراز توصیه کرد بود: مراقب باشید مثل تهران نشه، جمع کنند!

دوچرخه‌های بیدود پس از گرانی بنزین و ناآرامی‌های ناشی از آن تاکنون از سطح خیابان‌های تهران جمع‌آوری شده است؛ علت این امر ابتدا مسائل امنیتی تصور می‌شد اما با گذشت زمان مشخص شد که شرکت دارنده امتیاز انحصاری دوچرخه‌های هوشمند تهران، با مشکلات اقتصادی روبه‌رو شده است.

دیگر عضو شورای شهر شیراز نیز شرایط استفاده از این دوچرخه‌ها را در صفحه اینستاگرام خود اینگونه توضیح داد: با حمایت شهرداری شیراز، کاربران شیرازی می‌توانند با ۲۰ هزار تومان (سپرده قابل برگشت و بیمه سالیانه) از دوچرخه های بیدود استفاده کنند؛ هزینه سفر نیز به ازای هر نیم ساعت هزار و پانصد تومان است.

سعید نظری ادامه داد: ثبت نام کاربران در شهر شیراز با نصب اپلیکیشن بیدود روی گوشی‌های تلفن همراه انجام خواهد شد.

کد خبر 402083

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.