تیم فوتسال هیئت فوتبال اصفهان پتانسیل بهتر شدن دارد

سرمربی تیم فوتسال بانوان هیئت فوتبال اصفهان گفت: تیم جوانی هستیم که خیلی خوب است و زمانی که یک بازیکن ۱۶ ساله برای من گلزنی می کند امیدواری بزرگی بوجود می آید.

راضیه جزایری در گفت و گو باخبرنگار ایمنا، در رابطه دیدار تیمش با نامی نو اصفهان، اظهار کرد: نیمه اول از بازیکنان تیمم راضی نبودیم، اما نیمه دوم عملکرد خوبی داشتیم. هماهنگ کردن بازیکنان سخت است زیرا بدنسازی نداشتند و یک دفعه وارد مسابقاتی بزرگ شدند.

وی افزود: بازیکنان هیئت فوتبال اصفهان نیاز به تمرین دارند، اصفهان پتانسیل بهتر شدن دارد. بازیکنان بزرگی از اصفهان هستند که به دلایلی حضور ندارند و اگر آن ها بودند در کنار این بازیکنان جوان تیم خوبی تشکیل می دادیم. 

سرمربی تیم فوتسال بانوان هیئت فوتبال اصفهان با بیان اینکه سهمیه دیگری در لیگ برتر فوتسال بانوان به اصفهان اضافه شده است، تصریح کرد: بازیکنان اصفهانی در تیم های دیگر فعالیت می کنند که می توانیم در تیم های اصفهان از آن ها بازی بگیریم. 

جزایری در خصوص بهتر شدن تیم در نیمه دوم بازی، خاطر نشان کرد: درنیمه دوم با بازیکنان صحبت می کنیم که تاثیر گذار است، زیرا  اشتباهاتشان را می گوییم، راه های نفوذ را پیشنهاد می دهیم آن ها هم استفاده می کنند. ما از لحاظ ذهنی خیلی باید روی بازیکنان کار کنیم زیرا بازیکن زمانی که نیم فصل برای لیگ برتر می آید هماهنگ کرد آن مشکل است.

وی ادامه داد: تیم جوانی هستیم که خیلی خوب است و زمانی که یک بازیکن ۱۶ ساله برایم گلزنی می کند امیدواری بزرگی به وجود می آید.

کد خبر 402058

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.