بهترین دوربین امنیتی ۲۰۱۹ چیست؟

شرکت نت‌گیر (Netgear) که تولید کننده دوربین‌های امنیتی است، محصولی به نام "Alro Ultra" وارد بازار کرده که عنوان بهترین دوربین امنیتی سال ۲۰۱۹ را به خود اختصاص داده است.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، دوربین  Alro Ultra  می‌تواند تصاویری با کیفیت بسیار بالای ۴K HDR ثبت کند؛ این دوربین دارای یک چراغ نورافکن داخلی است که باعث می‌شود تصاویر ضبط شده در شب واضح و روشن باشد. وضوح بالای دوربین Arlo Ultra باعث می‌شود کاربر به راحتی شماره پلاک خودروها، جزئیات اجسام موجود در تصویر و مشخصات چهره افراد را ببیند. این دوربین از میدان دید ۱۸۰ درجه بهره‌مند بوده و یکی از ویژگی‌های برتر آن قابلیت بزرگ‌کردن تصاویر است؛ بنابراین کاربر می‌تواند در صورت نیاز، تصویر مورد نظر را زوم کرده و جزئیات تصویر را مشاهده کند.

دوربین مدار بسته Arlo Ultra کاملا بی‌سیم است، با باتری کار می‌کند و در برابر آب و گرد و خاک مقاوم است. میزان شارژ دهی باتری به نحوه کار این دوربین بستگی دارد؛ اگر این دوربین در یک خیابان شلوغ قرار داشته باشد و به تشخیص مکرر نیاز باشد، باید باتری آن را هفته‌ای دو بار شارژ کنید، اما در یک منطقه آرام ممکن است شارژ آن یک ماه هم دوام بیاورد. یکی از ویژگی‌های قابل توجه بهترین دوربین امنیتی ۲۰۱۹، حذف صداهای مزاحم و نویزهای محیط اطراف است؛ بنابراین صدای سوژه مورد نظر را به وضوح و به طور کامل ضبط می‌کند.

یک کارت حافظه میکرو اس دی روی این دوربین قرار دارد که به نظر می‌رسد برای ضبط تصاویر و ویدیوهای طولانی‌مدت کافی نیست. این دوربین با یک وسیله دیگر به نام SmartHub همراه است که باعث می‌شود دوربین به راحتی به شبکه Wi-Fi وصل شده و تمامی تصاویر و ویدیوهای ضبط شده را در فضای ابری کاربر ذخیره کند. زمانی که این دوربین به Wi-Fi منزل یا محل کار متصل شود، کاربر می‌تواند از فاصله دور نیز آن را کنترل کند.

دوربین Arlo Ultra در اوایل سال ۲۰۱۹ وارد بازار شد و قیمت آن برای یک دوربین، ایستگاه پایه و اشتراک یک ساله سرویس Arlo Smart Premier حدود ۴۰۰ دلار است؛ هزینه اشتراک برای سال دوم به بعد ۱۲۰ دلار خواهد بود.

کد خبر 402002

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.