مصلحت مردم و میراث فرهنگی را در گذر آقا نجفی در نظر می‌گیریم

وزیر راه و شهرسازی گفت: موضوعات مربوط به گذر آقانورالله نجفی توسط شهرداری اصفهان دنبال می‌شود و سعی خواهد شد آنچه طرح‌ریزی می‌شود به مصلحت میراث فرهنگی و مردم شهر اصفهان باشد.

محمد اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در حاشیه بازدید خود از آخرین وضعیت گذر آقانورالله نجفی اصفهان، اظهار کرد: این پروژه سال های زیادی است که مورد بحث بوده و تبدیل به دغدغه مردم محلی و سازمان‌های مردم نهاد شده است.

وی افزود: شکایت‌هایی که به وزارتخانه رسید و مواردی که رسانه‌ای شد سبب شد تا معاون شهرسازی پیش از این از گذر بازدید و مسائل مربوط به آن را مورد بررسی قرار دهد.

وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه اکنون برای گذر آقانورالله نجفی کمیته تخصصی تشکیل شده تا جزئیات مربوط در آن کمیته مورد بررسی قرار گیرد، تصریح کرد: تصمیم گرفتم در خلال سفر به اصفهان از گذر آقانجفی بازدید کرده و وضعیت را ببینم تا آنچه بنا بر طرح تفصیلی بوده و پیش‌بینی شده مطابق با مطالبات مردمی به پیش برده شود.

وی ادامه داد: موضوعات مربوط به این گذر توسط شهرداری دنبال می‌شود و سعی خواهد شد آنچه طرح‌ریزی می‌شود به مصلحت میراث فرهنگی و مردم شهر اصفهان باشد؛ اکنون این پروژه در همین مرحله قرار دارد و اقدامات مورد نیاز در آینده انجام خواهد شد.

کد خبر 401994

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.