ورزش بانوان زیر سایه ورزش آقایان است/ به دنبال هتریک قهرمانی هستیم

مربی تیم والیبال نشسته سپاهان گفت: ورزش بانوان زیر سایه ورزش آقایان است و ورزشکاران معلول در حاشیه قرار دارند.

مریم کریمی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا در خصوص مسابقات والیبال نشسته بانوان در هرمزگان و صعود سپاهان به لیگ برتر، اظهار کرد: این مسابقات در دو گروه برگزار شد که تیم سپاهان با تیم های توان‌یابان همدان، شهرداری ارومیه و تیم هرمزگان هم گروه بود. ما با پیروزی در تمام مسابقات به عنوان سرگروه، به همراه تیم های هرمزگان و شهرداری ارومیه به لیگ برتر صعود کردیم.

کریمی با اشاره به شش تیمی بودن لیگ برتر والیبال نشسته بانوان، گفت: در اواخر دی ماه قرعه کشی صورت می گیرد و مسابقات لیگ برتر به صورت دوره ای انجام می شود.

مربی والیبال نشسته بانوان سپاهان در ‌خصوص وضعیت بازیکنانش، تصریح کرد: امسال تیم خوبی نسبت به سال های قبل بسته ایم. بازیکنان غیر بومی که امسال به تیم اضافه شده اند، بسیار مستعد هستند.

وی با اشاره به این که باشگاه حمایت و همکاری خوبی دارد، گفت: در وضعیت نابسامان اقتصادی باشگاه همیشه همراه ما بوده و در هیچ مسابقه و اعزامی تیم را تنها نگذاشته است.

کریمی با اشاره به تیم های حاضر در لیگ برتر والیبال نشسته، اظهار کرد: تیم ها نسبت به سال قبل قوی تر شده اند، رقبای اصلی ما تیم های ذوب آهن و مشهد هستند. با تمام توان به این مسابقات می رویم و امیدوارم در قهرمانی هتریک کنیم.

مربی والیبال نشسته بانوان سپاهان در خصوص وضعیت نامناسب ورزش معلولین، گفت: ورزش آقایان همیشه مقدم بر ورزش بانوان بوده است و ورزشکاران معلول در حاشیه قرار دارند. این ورزشکاران در زندگی خود به دنبال حرفه دیگری به غیر از ورزش نبوده اند و تنها راه درآمد آنها است. قرارداد ها و حمایت های باشگاه سپاهان به نسبت خوب است، اما ورزشکاران معلول نیازمند حمایت از سوی دیگر مسئولان هستند.

وی ادامه داد: همسران بعضی بازیکنان تیم نیز معلول هستند، قطعا تحمل فشارها و نابسامانی های جامعه برای آنان سخت تر است. امیدوارم ورزش بانوان و معلولین در جامعه بیشتر دیده و حمایت ها افزایش یابد.

کریمی با اشاره به پوشش خبری کم از ورزش معلولین، گفت: پوشش خبری ورزش های دیگر خوب است و اتفاقات لحظه به لحظه پوشش داده می شود، متاسفانه خبرهای معلولین به روز نیست و بعد از اتمام یک تورنومنت تنها یک خبر مختصر کار می شود. از رسانه‌ها خواهشمندم خبرهای ورزش های معلولین را بیشتر و با کیفیت تر پوشش دهند.

کد خبر 401854

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.