گلپایگان  ظرفیت صنعتی شدن را دارد

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان اصفهان گفت: گلپایگان به دلیل توسعه مناطق شهری و تغییر سبک زندگی لازم بود به سمت صنعتی شدن برود.

به گزارش خبرنگار ایمنا از گلپایگان، مهرداد مرادمند امروز(چهارشنبه) در آیین کلنگ زنی پروژه سه هزار رأس دام در گلپایگان اظهار کرد: شهرستان گلپایگان از دیرباز به عنوان قطب پرورش دام و طیور معروف بود که به دلیل توسعه مناطق شهری، خشکسالی متعدد و تغییر سبک زندگی دچار تحلیل قرار گرفته بود که لازم بود به سمت صنعتی شدن برود.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان اصفهان افزود: این مزرعه دچار کم آبی شده بود و عمده زمین‌ها رها شده و باغات آن نیز درآستانه خشک شدن قرار گرفته بود که سرماگذار را تشویق کردیم.

مرادمند افزود: سرمایه‌گذار نیز به ایجاد واحدهای دامپروری صنعتی که هم موجب اشتغال و استفاده بهتر از منابع و همچنین در جهت تامین نیاز گوشت قرمز و شیر که نیازاستان و کشور است پرداخته می‌شود.

وی گفت: درخصوص درخواست زمین برای  واحد ۵۰۰۰ راسی که در بحث گاو شیری مطرح بود اما به دلیل همجواری با چند واحد دیگر که نیاز محیط  زیست این بود که فاصله رعایت شود لذا با پشتیبانی استاندار و پیگیری‌های نماینده شهرستان در مجلس و فرماندار، زمین ملی به وی واگذار شده که مراحل انتهایی آن در دست کار است.

کد خبر 401769

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.