رونمایی از «کیف پول الکترونیک»

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری اصفهان گفت: با افزایش نرخ سوخت میزان سفرهای درون شهری شهروندان اصفهانی با استفاده از تاکسی ۲۰ درصد افزایش یافته است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هادی منوچهری صبح امروز_چهارشنبه ۲۷ آذر ماه ۹۸_ در نشست تشریح رویدادهای «قصه آدم و هوا ۲» با اشاره به هفته حمل ونقل اظهار کرد: یکی از پروژه‌های تاکسیرانی اصفهان «کیف پول الکترونیک» است که برای تحقق آن انتخاب پیمانکار با همکاری فاوا، انتخاب رانندگان همکار جهت شروع طرح، اطلاع‌رسانی قبل و حین اجرا، همچنین هماهنگی مراسم رونمایی و اجرا انجام شده است.

 وی خاطرنشان کرد: پروژه کیف پول الکترونیکی در راستای رفع مشکل پول خرد، سهولت در پرداخت کرایه، پرداخت به وسیله تلفن همراه و عدم نیاز به کارت بانکی به مناست هفته حمل و نقل و رانندگان تا دو هفته آینده رونمایی خواهد شد.

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری اصفهان با اشاره به پروژه نوسازی و بهینه‌سازی ناوگان تاکسیرانی اصفهان، تصریح کرد: در این راستا هماهنگی لازم با ایران خودرو، بانک عامل، مراکز اسقاط خودرو، جمع‌آوری، پایش و طبقه‌بندی اطلاعات ناوگان فرسوده انجام و با تعریف ساختار و پروسه اجرایی طرح، اطلاع‌رسانی طرح قبل و حین اجرا صورت گرفته تا خدمات خوبی به مالکان تاکسی‌های فرسوده ارایه شود.

وی اظهارکرد: با توجه به شرایط فرسوده بودن بیش از سه هزار خودرو ناوگان تاکسیرانی اصفهان و مخاطرات زیستی برای شهروندان از ماه‌ها قبل طرحی توسط سازمان به مدیریت شهری اصفهان ارایه شد تا از طریق تسهیلات بسیار کم‌بهره نوسازی ناوگان آغاز شود.

وی ابراز امیدواری کرد: با توجه به مذاکرات صورت گرفته شهرداری و معاونت حمل و نقل با مسئولان ارشد ایران خودرو، تا پایان دی‌ماه سال‌جاری و مصادف با رویدادهای حمل و نقل و ترافیکی، شاهد آغاز نوسازی ناوگان تاکسی جهت ۱۰۰۰ دستگاه خودرو در مرحله نخست با ارایه تسهیلات به میزان ۵۰ میلیون تومان برای هر تاکسی با سود ۱۸ درصد خواهیم بود که تنها چهاردرصد سود توسط رانندگان و مابقی سود توسط شهرداری پرداخت می‌شود.

منوچهری گفت: شهرداری با انجام پروژه نوسازی ناوگان تاکسی جزء معدود مدیریت‌ها در سطح استان‌ها خواهد بود که حاضر شده بدون استفاده از منابع دولتی که جزء وظایف ذاتی وزارت کشور است و با بودجه خود به جهت اهمیت موضوع نوسازی ناوگان و زیست سالم شهروندان، اقدام به اجرای این طرح کند.

وی «پروژه فرهنگی شهر» را یکی دیگر از پروژه‌های این سازمان برشمرد و گفت: هماهنگی تهیه و تدوین مشخص اقدامات فرهنگی، تهیه و تدوین نحوه دقیق اجرایی، تعیین مکان و زمان اجرا، تأمین بودجه، هماهنگی با سازمان فرهنگی، تفریحی و ورزشی انجام شده است.

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: پیش بینی شده دو سالن اصلی شهر در اختیار سازمان قرار گیرد تا ۱۴ هزار نفر از رانندگان تاکسی همراه با خانواده‌های خود در پروژه‌های فرهنگی شهر شرکت کنند و البته رانندگان تاکسی مورد تقدیر قرار خواهند گرفت.

وی با اشاره پروژه تبلیغات درون و برون تاکسی، اظهار کرد: هماهنگی انتخاب پیمانکار، نحوه انتخاب خودروهای مشمول طرح، تدوین مدل مالی، هماهنگی با عوامل اجرایی و فنی، هماهنگی برای برگزاری آیین رونمایی انجام شده است.

منوچهری گفت: خوشبختانه مجوز اینکه از سقف و هم از درون تاکسی برای تیبلیغات استفاده شود، دریافت شده است تا پیام‌های تبلیغاتی برای کمک به معیشت رانندگان و افزایش آگاهی شهروندان انجام شود.

کد خبر 401762

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.