تحقق شهر سالم در گرو داشتن شهروند سالم است

شهردار کرمانشاه گفت: شعار امروز مدیریت شهری، ارائه خدمات مطلوب با تفکرات عبادی و جهادی است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سعید طلوعی در نشست هم‌اندیشی با اعضای هیئت مدیره نظام پزشکی استان کرمانشاه،  اظهار کرد: شهرداری به عنوان نهاد مردمی با افتخار در خدمت تک تک شهروندان کرمانشاهی خواهد بود و در راستای ارائه خدمات به جامعه شهروندی برخلاف همه کمبودها و معضلات پیش‌رو به خصوص مشکلات اقتصادی، تمام توان خود را به کار گرفته است که با خودسازی و خودسازگاری با امکانات موجود خدمات مناسب را به جامعه شهروندی ارائه دهد.

وی افزود: کرمانشاه با حضور پزشکان توانمند و متخصص، یکی از قطب‌های پزشکی کشور خصوصا در منطقه غرب کشور محسوب می‌شود که یک فرصت برای این استان است.

طلوعی تاکید کرد: شعار امروز مدیریت شهری، ارائه خدمات مطلوب با تفکرات عبادی و جهادی است که در این راستا با خرد جمعی و همدلی و به دور از حاشیه‌پردازی برای رسیدن به شهری شهروندمدار و رساندن کرمانشاه به جایگاه اصلی به عنوان یک کلانشهر و مرکزیت غرب کشور، همه باید تلاش کنیم.

شهردار کرمانشاه گفت: رشد و تعالی یک شهر وجود شهروندانی است که نسبت به محیطی که در آن زندگی می‌کنند دغدغه‌مند باشند و برای پیشرفت شهر مشارکت کنند لذا برای داشتن شهری سالم و توسعه‌یافته نیازمند شهروندان سالم هستیم چراکه با داشتن شهروندان سالم، خانواده سالم، زندگی سالم و در بُعد کلان‌تر جامعه سالم خواهیم داشت.

کد خبر 401708

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.