تعویض سنگ قبرهای قدیمی شهدای گلزار قزوین تا پایان امسال

رییس سازمان مدیریت آرامستان‌های شهرداری قزوین، از تعویض ۱۳۰ تخته سنگ قبر قدیمی شهدای گلزار قزوین با همراهی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان تا پایان سال جاری خبر داد.

به گزارش ایمنا، حسین عمویی اظهار کرد: پروژه تعویض ۱۳۰ تخته سنگ قبر قدیمی شهدای گلزار قزوین با اعتبار دو میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال با همراهی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان تا پایان سال جاری انجام می‌شود.

وی با اشاره به اجرای پروژه تعویض و اِلمان‌سازی سنگ قبور ۲۰ شهید دفاع مقدس مدفون در آرامستان‌های صدر و حسینی و بهشت فاطمه قزوین در سال جاری ادامه داد: این سازمان با همراهی بنیاد شهید و امور ایثارگران آماده ارائه خدمات متنوع به شهروندان در گلزار شهدا است.

رئیس سازمان مدیریت آرامستان‌های شهرداری قزوین گفت: در سال گذشته نیز این سازمان نسبت به تعویض ۱۰۰ تخته سنگ‌های فرسوده قبور شهداء با اعتبار یک میلیارد ریال اقدام کرده است.

عمویی از مرمت و بازسازی ۲۵ مترمربع سقف و تابلو برق اتاق برق گلزار شهداء با اعتبار ۲۶۰ میلیون ریال خبر داد و تصریح کرد: خرید و نصب ۳۰ عدد نیمکت پارکی جهت رفاه حال سالمندان و جانبازان به مبلغ ۱۷۰ میلیون ریال به همراه نصب ۱۵ عدد سطل‌ زباله ثابت و مکانیزه، از دیگر اقدامات سازمان مدیریت آرامستان‌های شهرداری قزوین است.

وی با اشاره به از نظافت و رفت و روب و همچنین حفظ، نگهداری و توسعه فضای سبز محوطه گلزار شهداء به صورت روزانه، افزود: در برگزاری آیین تحویل سال نو این سازمان با همکاری سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری، اقدام به برپایی سفره هفت‌سین، گذاشتن یک هزار و ۵۰۰ گلدان و ماهی بر روی قبور شهدا با اعتبار ۱۵۰ میلیون ریال اقدام کرد.

رئیس سازمان مدیریت آرامستان‌های شهرداری قزوین با اشاره به اصلاح شیب‌بندی آب‌های سطحی و حفر یک حلقه چاه جذبی با هزینه ۶۰  میلیون ریال در سال گذشته، افزود: شست‌ و شو و غبارروبی گلزار شهداء در مناسبت‌های مختلف از دیگر اقدامات سازمان مدیریت آرامستان‌های شهرداری قزوین با همراهی سازمان پسماند بوده است.

عمویی از احداث پارکینگ دو هزار و ۱۰۰ مترمربعی در محوطه گلزار شهدا با اعتبار ۲۴۰ میلیون ریال در سال گذشته خبر داد و گفت: حفظ و نگهداری، ترمیم و توسعه لوله‌کشی مکانیزه آبیاری به میزان یک هزار متر مربع در فضای سبز گلزار شهدا با هزینه  ۸۰ میلیون ریال از دیگر اقدامات انجام شده است.

و. ی با اشاره به تعویض ۵۵۰ متر از جدول‌های فرسوده، معابر و انهار معابر گلزار شهداء با حضور واحد عمرانی منطقه یک شهرداری قزوین با اعتبار یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال، اظهار کرد: رنگ‌آمیزی یک هزار مترمربع جدول‌های محوطه گلزار با اعتبار ۷۰ میلیون ریال، طراحی و رنگ‌آمیزی ۸۰۰ مترمربع از دیوارهای محوطه با اعتبار ۸۰ میلیون ریال و رنگ‌آمیزی تمام ۱۰۰ عدد میله پرچم محوطه گلزار شهداء با هزینه ۲۰ میلیون ریال از دیگر اقدامات سازمان در سال گذشته است.

رئیس سازمان مدیریت آرامستان‌های شهرداری قزوین اضافه کرد: جمع‌آوری، زیرسازی و تعویض ۵۵۰ متر مربع از کفپوش‌های فرسوده مقابل موزه شهداء با هزینه ۳۰۰ میلیون ریال انجام شد.

کد خبر 401686

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.