بهترین لپ‌تاپ تجاری  ۲۰۱۹ چیست؟

لپ تاپ ThinkPad X1 Carbon یکی از محصولات شرکت لنوو است که به عنوان بهترین لپ تاپ تجاری سال ۲۰۱۹ شناخته شده است.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، لپ تاپ ThinkPad X1 Carbon، پرچمدار محصولات لنوو  است. این محصول از بدنه فیبر کربنی جدید بهره می‌برد که نسبت به مدل‌های قبل خود، باریک‌تر و سبک‌تر شده و دارای قابلیت حمل بالا است. ThinkPad X1 Carbon دارای ضخامت  ۱۴.۹۵ میلی‌متر و وزن  ۱.۰۹ کیلوگرم است. این لپ تاپ مجهز به صفحه نمایش ۱۴ اینچی بوده که حاشیه‌های بسیار باریکی در کناره‌های آن قرار دارد.

علاوه بر این، محصول جدید لنوو از صفحه نمایش 4K با شدت روشنایی ۵۰۰ نیت برخوردار است که از HDR نیز پشتیبانی می‌کند. نسل هفتم لپ تاپ ThinkPad X1 Carbon مجهز به پردازنده نسل دهمی Core i5 یا Core i7 با چهار یا شش هسته است. ThinkPad X1 Carbon از پردازنده گرافیکی UHD Graphics 620 اینتل و حافظه رم LPDDR3 با هشت یا ۱۶ گیگابایت حافظه بهره می‌برد. از دیگر ویژگی‌های بهترین لپ تاپ تجاری  ۲۰۱۹ می‌توان به برخورداری از حافظه NVMe تا ظرفیت دو ترابایت اشاره کرد.

این دستگاه از تجهیزات ارتباطی مانند وای فای، بلوتوث اینتل، دو درگاه تاندربولت ۳، درگاه USB3 نوع A، جک هدفون ۳.۵ میلی متری و خروجی HDMI 1.4 برخوردار است. شرکت لنوو برای وب کم این لپ تاپ نیز از یک دوربین IR با کیفیت 720p استفاده کرده است. یکی از مشخصات قابل توجه ThinkPad X1 Carbon نسبت به مدل‌های قبلی، استفاده از فناوری Dobly Atmos در اسپیکرهای خود است که به بهبود کیفیت صدا کمک بسیاری می‌کند.

در این مدل لپ تاپ از چهار میکروفون برای تجربه کنفرانس واقعی استفاده شده است؛ علاوه بر این، لپ تاپ جدید از دستیار صوتی دیجیتال نیز به صورت پیشرفته پشتیبانی می‌کند. ظرفیت باتری بهترین لپ تاپ تجاری  ۲۰۱۹، حدود  ۵۱ وات ساعت بوده و شرکت لنوو ادعا کرده است که با هر بار شارژ کردن این دستگاه، می‌توان برای مدت ۱۸.۵ ساعت از آن استفاده کرد. البته میزان شارژدهی لپ تاپ به عواملی مانند نحوه و مدت استفاده از آن نیز بستگی دارد.  

کد خبر 401665

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.