عادل فردوسی‌پور با برنامه کلاسیکو یک رکورد جدید ثبت کرد

مجری و گزارشگر و تهیه کننده محبوب کشورمان با ساخت یک برنامه اینترنتی رکورد جالبی بر جا گذاشته است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، چند روز پیش بود، که خبر رسید عادل فردوسی پور مجری و تهیه کننده سابق برنامه نود، در آستانه ال کلاسیکو بازی بین بارسلونا و رئال مادرید، ویژه برنامه ای با عنوان "کلاسیکو" تهیه و کارگردانی می کند که در فضای مجازی قابل پخش و مشاهده است.

مجری این ویژه برنامه پژمان جمشیدی است و مهمان های ویژه هم علی دایی و وریا غفوری کاپیتان استقلال تهران هستند. امیر مهدی ژوله هم در بخش استند آپ به هنرنمایی می پردازد. برنامه عادل احتمالا چهار قسمتی باشد. این برنامه از طریق نماوا فیلیمو و بازار قابل دسترسی است. 

برنامه کلاسیکو یکشنبه شب _ ۲۵ آذرماه _ پخش شد که برنامه جالب و جذابی بود. طبق آماری که منتشر شده مشخص شد که این برنامه با تهیه کنندگی عادل فردوسی پور و با حضور وریا غفوری و علی دایی و امیر مهدی ژوله و پژمان جمشیدی، در بیست و چهار ساعت، بیش از دو میلیون بیننده داشته که به پربازدیدترین برنامه پخش شده در تاریخ شبکه نمایش اینترنتی کشور تبدیل شده است.

حتی این استقبال به قدری فوق العاده بود که به علت هجوم مردم به سایت های پخش کننده این ویژه برنامه، این سایت ها به علت ترافیک سنگین، برای ساعاتی از دسترسی خارج شدند.

اتفاقی که قطعا بخاطر بدرفتاری صدا و سیما با عادل و حمایت خیره کننده مردم از فردوسی پور و همچنین حضور چهره های محبوب ایران مثل علی دایی و وریا غفوری، این موفقیت بزرگ را برای عادل فردوسی پور رقم زده است.

کد خبر 401590

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.