عابدی: جاسازی قرص‌ در کیک‌ها شیطنت اقتصادی است

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی گفت: جاسازی قرص در کیک های خوراکی یک شیطنت اقتصادی است و با هدف ضربه به برندهای داخلی انجام می شود.

حیدرعلی عابدی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا پیرامون جاسازی قرص‌ در کیک‌های خوراکی اظهار کرد: در پیگیری این اقدام کوتاهی از طرف دولت و وزارت بهداشت اتفاق نیفتاده و نیرو های امنیتی نیز به دنبال مقصران این حادثه هستند.

وی جاسازی قرص‌ در کیک‌های خوراکی را شیطنت اقتصادی دانست و افزود: این جاسازی ها بیشتر در کیک هایی با برند داخلی و صادراتی بوده و سعی داشته اند کشورهای طرف قرار داد از خرید این محصولات خودداری کنند.

عضو کمیسیون بهداشت مجلس شورای اسلامی ادامه داد: قرص های جاسازی شده در کیک ها، از میان قرص های خانگی بوده و به صورتی در مواد غذایی جاسازی شده که بلافاصله بعد از بازکردن به سرعت متوجه وجود قرص می شوید. قطعا سیستم مجهزی وجود داشته که توانسته این محصولات را مجددا به خوبی بسته بندی کند.

عابدی خاطرنشان کرد: این قرص ها خطرناک نیستند و بیشتر از قرص های ضد حساسیت و خواب آور استفاده شده که هیچ گونه مسمومیتی به دنبال ندارند و صرفا سعی داشتند در جامعه با این اقدام رعب و وحشت ایجاد کنند زیرا می دانستند مردم به سرعت در فضای مجازی به این موضوع واکنش نشان می دهند که باعث ضربه زدن به برندهای داخلی می شود.

کد خبر 401566

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.