تجهیز ناوگان برف‌روبی شهرداری مریانج

شهردار مریانج از تشکیل ستاد عملیات زمستانی و تجهیز ناوگان برف‌روبی شهرداری این شهر خبر داد.

به گزارش ایمنا، محسن معصوم‌علیزاده با اشاره به آماده‌گی شهرداری مریانج در فصل‌های پاییز و زمستان، اظهار کرد: ستاد عملیات زمستانی این شهرداری در ماه گذشته تشکیل و تصمیمات لازم به منظور آمادگی در برابر بارش نزولات آسمانی اتخاذ شده است.

وی ادامه داد: تاکنون در دو مرحله بارش برف پاییزی، مجموعه خدمات شهری مریانج بدون هیچ مشکلی و با آمادگی کامل نسبت به پاکسازی و نمک‌پاشی مسیرها اقدام کرده‌اند.

شهردار مریانج از اضافه شدن یک دستگاه تیغه برف‌روب به ناوگان برف‌روبی این شهرداری خبر داد و افزود: هشت دستگاه ماشین‌آلات سبک و سنگین اعم از لودر، کامیون تیغه‌دار، بابکت تیغه‌ای و لودری، کامیون نمک‌پاش و نیسان با بیش از ۲۰ نفر نیرو و راننده، عملیات پاک‌سازی، برف‌روبی و حمل و نقل برف از معابر شهر را برعهده دارند.

معصوم‌علیزاده از دپو ماسه و نمک در انبارهای این شهرداری خبر داد و افزود: ۳۰۰ تن ماسه و نمک به منظور استفاده در مواقع بارش‌های شدید برف در انبارها دپو شده است.

وی اضافه کرد: باکس‌های حاوی ماسه و نمک نیز در نقاط شیب‌دار و پر تردد شهر نصب شده است تا شهروندان در صورت لزوم از آن‌ها استفاده کنند.

شهردار مریانج با بیان اینکه معابر شهر به سه دسته درجه یک، دو و سه تقسیم می‌شود، عنوان کرد: در شهر مریانج و در هنگام بارش برف، پس از پاکسازی معابر درجه یک شامل معابر اصلی به ترتیب معابر درجه دو که خیابان‌های اتصال‌دهنده فرعی و اصلی و معابر درجه سه که معابر فرعی و کوچه‌ها است، برف‌روبی می‌شود.

معصوم‌علیزاده گفت: تجهیز نیروهای خدمات شهری به لباس گرم و امکانات لازم آن‌ها توسط پیمانکار مربوطه انجام شده است.

وی تاکید کرد: مدیریت بحران در زمان بترش برف و جلوگیری از ایراد آسیب به شهروندان در زمان بارش نیاز به همکاری و مشارکت شهروندان دارد.

کد خبر 401277

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.