زاده اصفهان نیست اما یک اصفهانی کامل است

رئیس کمیسیون فرهنگی ورزشی شورای شهر اصفهان گفت: ملک مدنی در دوران شهرداری خود، شهر-داری کرده و توانسته معنایی به نام "اصفهان" را توسعه دهد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مهدی مزروعی در صفحه اینستاگرام خود پس از حضور در  نخستین جلسه از سلسله نشست‌های تجربه شهر و تقدیر از خدمات محمدحسن ملک مدنی، شهردار اصفهان در دهه ۶۰ نوشت: آقای شهردار، دوره و زمانه ی غریبی است، سر و صدا و گرد و خاک آدم ها و قهرمانان قلابی و توخالی آنقدر بالا گرفته که اذهان عموم و خصوص مردم به اشتباه می افتد.

وی ادامه داد: جعلی هایی که گاه خود هم از جعلیت خود آگاه نیستند و هریک سوار بر موجی نادرست از خواسته های درست مردم هستند اما در این بین هستند کسانی که چارچوب و محک ها را با عملکرد خود و بیان عباراتی ساده در اختیار شما قرار می دهند.

سخنگوی شورای شهر اصفهان اضافه کرد: "ملک مدنی" می گفت:" زاده یکی از روستاهای میبد هستم و سال 62 جوانی 26 ساله بودم که به عنوان شهردار اصفهان شروع بکار کردم" فهرست بلند بالایی از خدمات او را خواندند اما این همه ماجرا نبود، اصل قصه این است که او هم آن زمان و هم اکنون فهمیده بود که بالا بردن کیفیت زندگی فرهنگی است که راز ماندگاری خدمات است.

وی افزود: ملک مدنی در دوران شهرداری خود، شهر-داری کرده و توانسته معنایی به نام "اصفهان" را توسعه دهد؛ ملک مدنی زاده اصفهان نیست اما یک اصفهانی کامل است.

گفتنی است محمدحسن ملک‌‍‌مدنی در ۲۹ آبان سال ۱۳۶۲ به عنوان شهردار اصفهان معرفی شد و بیش از هفت سال این سمت را عهده‌دار بود.

کد خبر 400874

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.