اجازه ندهیم سرمایه‌های انسانی شهر به راحتی از دست برود

معاون برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهردار اصفهان گفت: امروز وظیفه جدی مدیریت است که اجازه ندهیم سرمایه‌های انسانی شهر به آسانی از دست بروند باید از این سرمایه‌ها به نحو مطلوب استفاده کنیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، علیرضا صادقیان صبح امروز پنجشنبه_۲۱ آذرماه ۹۸_در نخستین نشست از سلسله نشست های تجربه شهر با موضوع «تجارب مدیریتی شهرداران دهه ۶۰ شهرداری اصفهان» با اشاره به هفته پژوهش اظهار کرد: ارزشمندترین سرمایه هر سازمان سرمایه انسانی آن بشمار می‌رود و هر سازمان در جامعه هدف خود به دنبال جذب بهترین سرمایه‌ها است.

وی با بیان اینکه یک سازمان موفق می‌تواند از تجربیات افراد قبل به نحو مطلوب استفاده کند، افزود: امروز وظیفه جدی مدیریت دانش این است که اجازه ندهیم سرمایه‌های انسانی شهر به آسانی از دست بروند و از آن‌ها به نحو مطلوب استفاده کنیم. 

معاون برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهردار اصفهان با تأکید بر اینکه رابطه سرمایه و دانش باید برای همیشه محفوظ بماند، گفت: با ایجاد سامانه "مدیریت دانش" و همکاری با کارگروهی که آن را راه اندازی کرده، فعالیت‌های زیادی انجام داده‌ایم که ثمره آن به نمایش گذاشته شده است.

وی با بیان اینکه در سامانه مدیریت دانش ۷۰۰ کتاب، هزار مقاله و حدود ۶۰۰ تجربه نشست‌های خصوصی و نیمه عمومی مدیران و کارشناسان سابق شهر بارگذاری شده و برای اندیشمندان قابل دسترس است، افزود: در این سامانه ۴۰۰ طرح پژوهشی از شهرداری و یک هزار و ۴۰۰ طرح پژوهشی کلانشهرها نیز بارگذاری شده است.

صادقیان تصریح کرد: مدیران و شهرداران سابق کلانشهر اصفهان بخش ارزشمند گنجینه های شهرداری و مدیریت شهری اصفهان بشمار می‌روند.

کد خبر 400818

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.