ایجاد بانک اطلاعاتی ماشین‌آلات شهرداری‌های خراسان رضوی

مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری‌های خراسان رضوی با اشاره به ایجاد "بانک اطلاعاتی ماشین‌آلات شهرداری‌ها"، گفت: این طرح جامع به منظور ساماندهی و استفاده بهینه تمامی شهرداری‌ها از ماشین‌آلات که نقش موثری در حوزه مدیریت شهری دارد، تدوین و برنامه‌ریزی شده است.

به گزارش ایمنا، میثم کرمانی اظهار کرد: برگزاری جلسات و نشست‌های مشورتی موهبتی برای سازمان همیاری است، زیرا بنا داریم پروژه‌ها و طرح‌هایی که در دستور کار واحدهای مختلف سازمان قرار دارد را در این جمع کوچک که سرشار اندیشه و تفکر است، بررسی کنیم و شاهد خروجی‌های خوب باشیم.

وی با بیان اینکه سازمان همیاری متعلق به همه شهرداری‌های استان است، افزود: موضوعات خوبی توسط واحدهای مختلف ستاد و شرکت‌ها و موسسات تابعه سازمان در حال پیگیری است که در نظر است ضمن معرفی هر یک و به نوعی نیاز سنجی ضمنی از شهرداران، از نظرات مشورتی و تجارب مدیران شهری در اجرا و عملیاتی کردن آن‌ها استفاده کنیم.

مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری‌های خراسان رضوی با اشاره به "ایجاد بانک اطلاعاتی ماشین‌آلات شهرداری‌ها"، ادامه داد: این طرح جامع به منظور ساماندهی و استفاده بهینه تمامی شهرداری‌ها از ماشین‌آلات که نقش موثری در حوزه مدیریت شهری دارد، تدوین و برنامه‌ریزی شده است که پس از انجام بررسی‌های کارشناسی و اخذ پیشنهادات و ایده های شهرداران، آمادگی برای عملیاتی کردن آن توسط سازمان همیاری وجود دارد.

کرمانی گفت: طرح ممیزی املاک که در سال‌های اخیر در دستور کار موسسه آموزش، تحقیقات و مشاوره وابسته به سازمان همیاری قرار دارد نیز یکی از ظرفیت‌هایی است که قابلیت اجرای آن در تمامی شهرداری‌های استان وجود دارد و تجربه‌ای که از اجرای آن در شهرداری مزداوند و مناطق ۹ و هشت شهرداری مشهد بدست آمده، موفق بوده است.

وی با اشاره لزوم تدوین طرح‌های اقتصادی بزرگ توسط شهرداری‌های استان افزود: قطعا ورود به پروژه‌های بزرگ درآمدزا در حوزه شهری، علاوه بر اینکه در بخش‌های مختلف راهگشای ارایه خدمات مطلوب‌تر به شهروندان است، می‌تواند نقش موثری در توانمندسازی مالی شهرداری‌ها نیز داشته باشد.

کد خبر 400771

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.